February 12, 2002
Skulle det inte bara en bättre ideé att gå ur EU och ansöka om att få bli en stat i USA i stället?
Tänk då slipper vi betala en massa miljarder per år till alla bönder nere i söder. Dessa pengar kunde gå till annat kul som vård, omsorg, bättre vägar och annat kul. :bok:
Desutom skulle ju alla politiker sluta tjata på att vi är så små och måste gå med i något större för annars kommer vi att krossas. :bash: Vi skulle ha hela USA bakom oss. Vem vågar då fucka med oss? ( Förutom Usama bin ladin och hans gäng då men på honom kör vi upp den snart realiterade fotonkanonen i röven 😛 )
Bra läge att gå med nu också när dollarn är så svag..
Jag tror det skulle vara en bra ideé för Sverige har då mer gemensamt med ex Pennsylvania, Virginia, Ohio eller Maine
än med ex Grekland, Litauien, Estland och Lettland MF!!
February 12, 2002
_HoffA_ wrote: om det skulle gå att ett land från andra sidan atlanten gör det så visst men tror inte det funkar. 😕
Vad gör det för skillnad hur lång bort det ligger. Det saknar "betydelse" i vårat samhellet i dag anser jag.
Det jag snacka om var att jag anser att vi har mer gemensamt med många av staterna på andra sidan atlanten än vad vi har med de flesta av EU länderna.
April 25, 2003
February 12, 2002
-Eagl3 wrote: vad fan vinner USA på d? en bra sak vore åtminstone att man snackade samma språk och hade samma kultur? det som brukar definiera ett land?
Jag fattar då mer av vad de innom USA säger än inom EU ( tex Grekland, Litauien, Estland, spannien och Lettland MF!!).
Dessutom har du nog missuppfattat det här vi ska inte bli ett land med USA vi ska bli en stat i USA exakt på samma sätt som att vi just nu är en stat i EU... Fattar du!?
USA är inget land det är en union med stater och gemensam ledare/valuta.
February 12, 2002
Jerry wrote: Hemsk tanke! Jag skulle inte ha råd att vara finkulturell längre. 🙂
Vårat "folkhem" behöver inte ändras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
USA's stater är väldigt varrierade inom de flesta områden och det skilljer ganska så mycket i styret från stat till stat...
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=Vampis]Det stämmer, det är därför det är olika lagar beroende på i vilken stat du befinner dig i. T.ex vissa stater har dödsstraff, vissa inte.
I nån stat är det väl fortfarande olagligt att onanera :bgrin:
Jag vill inte veta hur de följer upp den lagen...
July 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Vampis]Det stämmer, det är därför det är olika lagar beroende på i vilken stat du befinner dig i. T.ex vissa stater har dödsstraff, vissa inte.
I nån stat är det väl fortfarande olagligt att onanera :bgrin:
Ah, jo det kan stämma. Vet att det finns någon stat där det ger böter att kyssas offentligt. Det är skumt...
1 Guest(s)