June 18, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Allt är inte som det du läser i tidningar och ser på tv...
Jag antar bara, men jag läser troligtvis mer seriös politisk litteratur än du. Du tror väl heller ej att det är en slump att USA har västvärldens mest inskränkta yttrandefrihet eller att USA:s nationalistiska propaganda* är urtypen för vad som anses vara skräpkultur? 🙂
USA:s utrikespolitik är ganska uppenbart imperialistisk och terroristisk. (terrorism är hot om våld eller annat oegentligt maktutövande för att uppnå politiska mål)
*känt som flaggviftande Hollywood-film.
February 12, 2002
Metz wrote: Hmm denna idé är nästan lika flat som mmin idé att sverige ska skaffa diktatur o bli stormakt 😀 😀
Bo lr tillhöra usa är nått jag verkligen inte vill göra för dummare och mer hjärntvättade människor får man leta efter
Ok? Vad ändras Sverige för det? Nog finns det ett par ännu hjärndödare och lägre utvecklade civlisationer söder om oss. Ett par länder har bara gått med i EU för att de är deras enda chans at inte gå i "kunkurs".
November 26, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Öwall]Jag klarar mig ganska bra med att sitta på denna sidan atlanten och småle åt vad de hittar på där borta utan att faktiskt behöva vara med.
Bli inte sur nu men förklara vad du mena med "vara med" i ditt inlägg.
med 'vara med' menar jag vad tråden går ut på, att bli en av Amerikas förenta stater.
November 26, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ok? Vad ändras Sverige för det? Nog finns det ett par ännu hjärndödare och lägre utvecklade civlisationer söder om oss. Ett par länder har bara gått med i EU för att de är deras enda chans at inte gå i "kunkurs".
hellre hjärndöd och lägre utvecklad än hjärndöd och högst utvecklad =)
February 12, 2002
Öwall wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ok? Vad ändras Sverige för det? Nog finns det ett par ännu hjärndödare och lägre utvecklade civlisationer söder om oss. Ett par länder har bara gått med i EU för att de är deras enda chans at inte gå i "kunkurs".
hellre hjärndöd och lägre utvecklad än hjärndöd och högst utvecklad =)
Jo. Men visst skulle de vara skönt att (enligt mig) tillhöra en relativt högt utvecklad "civilisation" och ha vårat vett i behåll.
Men på senare tid har jag börjat förstå att världens finaste land (Sverige) inte är så vackert som jag trodde. Det håller på att finnas alldeles för många "hjärndöda" människor här som inte bryr sig..
Som har fattat att om inte de vill jobba så kan de ligga på soffan och bara gå ut en gång i veckan för att bära hem bidragen!
Gör allt för att ta det som inte är deras och bara jävlas med andra för att fördriva en minut.. :arg:
June 20, 2002
hmmm....
du verkar ha en ganska skruvad verklighetsuppfattning...
Min mormor har jobbat med att dela ut bidrag, och det är snarare så att folk som är i starkt behov av det inte får än att folk som inte har behov av det får...
Sen kanske du ska försöka leva på soc-bidrag ett tag och se om det är en dans på rosor...
February 12, 2002
boogey wrote: hmmm....
du verkar ha en ganska skruvad verklighetsuppfattning...
Min mormor har jobbat med att dela ut bidrag, och det är snarare så att folk som är i starkt behov av det inte får än att folk som inte har behov av det får...Sen kanske du ska försöka leva på soc-bidrag ett tag och se om det är en dans på rosor...
Aaaaaaaaa-Kassa!!!
Och jag har också lite insikt i vilka som får bidrag och det är alldelles för många som glider över på andras bekostnad.. :arg:
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ok? Vad ändras Sverige för det? Nog finns det ett par ännu hjärndödare och lägre utvecklade civlisationer söder om oss. Ett par länder har bara gått med i EU för att de är deras enda chans at inte gå i "kunkurs".
Tror väl i alla fall de kan stava till konkurs... 🙄
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ok? Vad ändras Sverige för det? Nog finns det ett par ännu hjärndödare och lägre utvecklade civlisationer söder om oss. Ett par länder har bara gått med i EU för att de är deras enda chans at inte gå i "kunkurs".
Tror väl i alla fall de kan stava till konkurs... 🙄
Fuck you....
-------> "kunkurs"
Fattar du inte ordvitsen? :bash:
3 Guest(s)