May 29, 2001
Jag är en av många som är djupt upprörda utav vad "lunarstorm" har åstadkommit med sin chatt-tjänst... För er som "inte" vet vad lunarstorm är kan vara nöjda..
BESÖK ABSOLUT INTE DERAS SIDA om ni inte vill riskera att medföra något missbruk i bakfickan,
Ungdomar i åldern 12-20år missbrukar som aldrig förr.. ist för att t.e.x göra sina läxor.. umgås med socialt umgänge osv.
För er som "redan" drabbats
av lunar-epidemin finns ett "avvänjnings-program" som innehar 10 olika etapper
och som i framtiden "säkerligen!" kommer att läggas upp på [NH] för mer info kontakta mig!
Denna Kampanj är bara ett första steg emot det grava problemet *lunar*, för att se hur många som är beredda att strida emot och visa att vi vill ha en värld "utan" lunarstorm... visa gärna ert intresse genom att lämna tankar och ideér nedan TACK!
April 1, 2001
:spy: Lunarstorm är det på internet som jag hatar mest av allt. Det finns inte ord för att förklara hur mycket det suger. Och det värsta av allting är att alla människor mella 12-20 år i sverige använder det nästan. Åtminstone 80% av dom.
Jag ska inte säga mer för jag vet inte hur jag ska förklara hur otroligt mycket lunarstorm (webplatsen som förstör livet för 1000-tals ungdomar varje dag) suger.
Dom har nog ingen socialt liv alls förutom sitt lunar-helvete...
May 26, 2001
Och tack för att ni inte börjar tjafsa om att jag är lam och så
Felet med Lunar är ju att alla fina brudar i typ 16 års åldern hänger där hela dagarna.. en av 100 kanske har ICQ, och en av 600 kanske sitter på IRC.. inte ens så möe kanske!
IRC 4 EVER.. bättre community än #nordichardware finnes icke
May 24, 2001
Jag har aldrigt kommit på vad som e så Ql med Lunarstrom ... lixom känsla man få är i stil med "Jaha?? och ?! vart är allt som skulle va Ql ?!"
*---- Muskler o solbränna är mesigt ----*
[Athlon X2 5000+@3.1Gh|ASock planka |2Gb|900GB HDD[Radeon 3850|Vista Home premium]
1 Guest(s)