May 1, 2005
Flickvännen har problem med att klänningar glider av våra galgar och jag funderar på om det finns någon slags gummiremsa som man klistra på för att det inte ska glida. Borde väl finns någon sån form av tejp eller klistrad gummi kan man tycka. 3-5mm brett nånting och max 2 mm tjock typ.
Vad tror ni?
May 1, 2005
alrik;1266305 wrote: Såg i helgen när jag var med tjejen som handlade lite kläder galgar som hade antiglid på sig. Gummibit på 5-7cm lång och 1,5cm bred där ytan var räfflad. En "ögla" på bägge kortsidorna som träddes på galgen. Tror det var på Gina Tricot jag såg dom.
Tänkt på det också, men våra galgar har "byxribba" så det går inte att trä på nåt. =/
Fila ner ett spår uti ändarna så kommer inte klänningsbanden att halka av så lätt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
ilg@dd;1266391 wrote: Fila ner ett spår uti ändarna så kommer inte klänningsbanden att halka av så lätt..
Mja, det rör sig väl om 60-70 galgar kanske så att reproducera likadana spår och sen måla varje spår känns lite omöjligt. Behöver nån metod som är lite mer icke-industriell.
2 Guest(s)