January 4, 2001
http://www.gamingeye.com/pc/ny.....e?id=20061
ja som sagt..
February 11, 2002
gillbert wrote: underbart! 😀
men dom jävlarna ger sig nog inte för detta, tvärtom. :arg:
De kanske inte ger sig men de fattar att poängen. Antagligen kommer de blir hackade gång på gång, skulle bli förvånad om de inte blir det ärligt talat. Inte många som gillar deras metoder. Personligen känns d som om vi har fått en ny maffia i sverige, de använder sig ju av maffia metoder osv......
November 4, 2001
Det jag stör mig på är att det inte är en statlig enhet, utan ett privat företag som anlslutit sig med de "stora" företagen vilket gör att ingen vanlig Svensson kan ta upp deras felsteg till domstol. Men jag kanske har fått allt helt om bakfoten. Sen tycker jag själv att det är fel att aldrig köpa musik, spel, program, men de borde ändå inte bry sig om vanliga privatpersoner utan om massproduktioner och dylikt!
Ett stort tack till de som gjort detta, känns för mig som ett steg i rätt rikting. Ifall det inte anses var ok att säga som jag sa, så vill ag bara tala om att det var ett skämt 😛
February 11, 2002
De har blivit anmälda för att ha gett ut personuppgifter offentligt...... dock så "händer" det inget ang. det utan den utredningen står stilla har jag hört! hur rättvist är det? står dem över lagen mer än någon annan? o visst de kanske gör det i det som lagligt sett är i gott syfte men de bryter ju själva mot lagen... rätt skall vara rätt.......
2 Guest(s)