April 2, 2004
April 2, 2004
August 7, 2001
jaha var det nere för alla? jag märkte att det inte funkade men jag orkade inte bry mig så jag gick o la mig istället. min syster däremot hade råabstinens... "vafan lunar funkar ju inte vafan!?!" hörde jag ca 25gånger från den datorn hon satt vid 🙂 ... var det något med dnsen eller? gick o pinga 10.0.0.6 men inte något annat.. men msn och p2p program fungerade dock...
August 27, 2003
mounte wrote: hahahah ... några timmar klarar man sig väl utan ... men frågan är... Får man avdrag på fakturan för de 12 timmar man inte kunde nyttja internet ... ???
=D =D
Jag var utan i cirka tre minuter sen bytta jag till annan DNS, och kör på den en. Den är stabil så fortsätter på den ett tag tills Telia fixat dem ordentligt
December 25, 2000
HuGGe wrote: [quote=mounte]hahahah ... några timmar klarar man sig väl utan ... men frågan är... Får man avdrag på fakturan för de 12 timmar man inte kunde nyttja internet ... ???
=D =D
Jag var utan i cirka tre minuter sen bytta jag till annan DNS, och kör på den en. Den är stabil så fortsätter på den ett tag tills Telia fixat dem ordentligt
Och så kommer vi ihåg att berätta vem som tipsade dig 🙂 (eller vem det nu var jag tipsade)
August 27, 2003
ViU wrote: [quote=HuGGe][quote=mounte]hahahah ... några timmar klarar man sig väl utan ... men frågan är... Får man avdrag på fakturan för de 12 timmar man inte kunde nyttja internet ... ???
=D =D
Och så kommer vi ihåg att berätta vem som tipsade dig 🙂 (eller vem det nu var jag tipsade)
Jo du tipsade om att använda KTH's DNS servrar så du är bäst ViU 😉
October 25, 2003
Jag fick panik och trodde först att BBB kopplat ur mitt bredband typ en månad för tidigt, men nej då.
Gick och lade mig när jag inte fick igång det efter en timmes försök, fick panik igen imorse när det fortfarande inte fungerande.
Jag hatar telia, tack och lov att man slipper dem snart...
January 4, 2001
Gamblor wrote: [quote=HuGGe][quote=ViU] Och så kommer vi ihåg att berätta vem som tipsade dig 🙂 (eller vem det nu var jag tipsade)
Jo du tipsade om att använda KTH's DNS servrar så du är bäst ViU 😉
Ehm, vilka IP-adresser har KTH's DNS-servrar då? :va:
130.237.72.200
130.237.72.210
Aja.. tråden har nog gjort sitt tror jag va...
2 Guest(s)