February 7, 2003
Mind wrote: oh jag hoppas verkligen att den blir bra, första trailern jag såg så var det bara predators som skulle bevisa sin manlighet genom att döda en bunt aliens, sen såg jag en annan trailer där det typiska mäniskoteamet med en blond brud och en hjälte nisse en nörd osv, och då fick jag mina aningar om att det kommer att suga katastrofalt.
och dom idioterna som gjorde trailern avslöjade ju slutet, jag vet hur den slutar, vill ni veta ?
NEEEJ, säg inte slutet om du nu vet det... jag ber dig.....
February 7, 2003
Okej... en del av er här tror helt enkelt att den kommer att suga apa, att det inte går att basera en film på spel... Men nu är det så här, när jag var mindre såg jag Predator 1-2 och blev fast... han blev en idol till mig och är fortfarande... sen började jag se alla Alien filmerna och var fast för dom också.... När dom var poppis började dom ge ut tidningar också vilket var " Alien vs Predator " kommer inte ihåg när dom började ge ut den bara, men jag läste alla.... Sen som sagt kom den underbara Alien vs Predator till PC vilket var ett skit kul spel, satt och lirade det dag och natt... Menar då bägge spelen då.... 😀 ..... Som sagt jag är ett fan till dom och när jag fick höra för första gången att dom kanske skull komma på bioduken var jag skitglad riktigt glad alltså... så om den suger kommer jag ändo tycka att den är jäkligt bra... hoppas ni förstår..... 😀
August 20, 2001
Quarzi wrote: varför måste den det?
Därför att Predators åker ju till olika planeter och slås med den varelse som bor där för att visa vilka bra krigare de är. Om de vinner så sparar de på skallen från den som förlorade.
I Predator 2 inuti deras rymdskepp där sista striden utspelar sig. Har de en trofe-vägg med olika varelser. Och bland annat hänger där en Alien-skalle vilket ju skulle betyda att Predators redan vunnit över Aliens 🙂
January 14, 2002
DiDi wrote: [quote=Quarzi]varför måste den det?
Därför att Predators åker ju till olika planeter och slås med den varelse som bor där för att visa vilka bra krigare de är. Om de vinner så sparar de på skallen från den som förlorade.
I Predator 2 inuti deras rymdskepp där sista striden utspelar sig. Har de en trofe-vägg med olika varelser. Och bland annat hänger där en Alien-skalle vilket ju skulle betyda att Predators redan vunnit över Aliens 🙂
sant att det finns en alien skalle där men på trailern till alien vs predator så säger de typ något med att alla tonårs predators ska strida mot aliens för att bevisa sin manlighet eller liknande = resulterar i att det brukar vara ganska många fajter mellan dem :bgrin:
Edit: vet inte om jag minns rätt men jag har för mig det var nått sånt
March 11, 2003
DiDi wrote: [quote=Quarzi]varför måste den det?
Nä, det betyder ju bara att just ägaren till rymdskeppet i Predator II har tagit en trofe. Predators vill ju ta nya troféer hela tiden. De är ju jägare. De slutar inte när de har lyckats med en ras. Det förklaras ju bland annat i Predatorfilmerna. De kommer ju tillbaka år efter år, på safari.
November 9, 2001
Alien vs Predator är lite lätt baserad på serietidningarna som fanns nångång på 90-talet. Och denna film är helt fristående från de filmerna som redan finns. Och angående att det måste utspela sig mellan första o andra predator filmerna fattar jag inte. Båda raserna kan ju ha funnits i miljoner år ju. Och nej det utspelar sig inte mellan de filmerna.
September 3, 2001
egentligen borde det bara vara rått slakt.. minst 100 aliens döda, 5 döda predators och minst 200 döda människor.
Sen ska det finnas en tysk muskelknutte som överlever o skjuter ner allt som rör sig, som INTE får nån jävla brud på slutet, utan som behåller en predator, en alien respektive en människo -kranie som trofé.
Annars blir jag arg.
1 Guest(s)