November 4, 2003
checka Trailer 3...
http://www.avp-movie.com/trail.....w_trailer/
September 20, 2003
Enligt novellen och filmen så kommer Predatorerna varje hundrade år till jorden för att låta sina unga visa att de verkligen är krigare, genom att slakta xenomorpher med sina bara händer. Denna fajt utförs i en pyramid som predatorerna byggde, och sedan inodlade xenomorpher som de skulle kunna slåss mot.
March 11, 2003
Wingdings wrote: Enligt novellen och filmen så kommer Predatorerna varje hundrade år till jorden för att låta sina unga visa att de verkligen är krigare, genom att slakta xenomorpher med sina bara händer. Denna fajt utförs i en pyramid som predatorerna byggde, och sedan inodlade xenomorpher som de skulle kunna slåss mot.
Det stämmer ju inte med filmerna. De använder ju vapen, och slakt är nog inte vad det handlar om. Förhållandet mellan jägare och bytesdjur är inte samma som mellan en ko och slaktaren.
June 3, 2001
Såg i trailern att Lance Henriksen (spelar robot(?) i Alien 2) ska vara med. 😀
August 20, 2001
Gueno wrote: Såg i trailern att Lance Henriksen (spelar robot(?) i Alien 2) ska vara med. 😀
Weee! :worshipp: :worshipp: :worshipp:
Fast han är väl en slags Cyborg... Han är ju även med en kortis i 3an... 🙂
March 11, 2003
Gamblor wrote: Jag hoppas att ingen här uppskattar filmen Predator II (aka Rovdjuret 2). Den är en av de sämsta filmerna jag sett någonsin.. Right up there tillsammans med alla Steven Seagal-filmer.
Den är ju skitbra! Vissa kommentarer i den filmen är ju bara bäst. Och King Willie och hans grabbar är ju dödssköna. Danny Glover är helt OK, och storyn är helt OK för att vara en uppföljare. Visst har den svaga punkter, men det har ju alla actionrullar.
August 20, 2001
denstore wrote: [quote=Gamblor]Jag hoppas att ingen här uppskattar filmen Predator II (aka Rovdjuret 2). Den är en av de sämsta filmerna jag sett någonsin.. Right up there tillsammans med alla Steven Seagal-filmer.
Den är ju skitbra! Vissa kommentarer i den filmen är ju bara bäst. Och King Willie och hans grabbar är ju dödssköna. Danny Glover är helt OK, och storyn är helt OK för att vara en uppföljare. Visst har den svaga punkter, men det har ju alla actionrullar.
Jag skulle precis skriva att den är väl någorlunda ok förutom Danny Glover 🙂
September 1, 2002
denstore wrote: [quote=Gamblor]Jag hoppas att ingen här uppskattar filmen Predator II (aka Rovdjuret 2). Den är en av de sämsta filmerna jag sett någonsin.. Right up there tillsammans med alla Steven Seagal-filmer.
😮
Där ser man. :eye:
November 9, 2001
Lite coola klipp!
Kick that alien butt!
http://www.apple.com/trailers/.....large.html
Watch your back dude!
http://www.apple.com/trailers/.....large.html
August 16, 2002
DiDi wrote: [quote=Quarzi]varför måste den det?
Därför att Predators åker ju till olika planeter och slås med den varelse som bor där för att visa vilka bra krigare de är. Om de vinner så sparar de på skallen från den som förlorade.
I Predator 2 inuti deras rymdskepp där sista striden utspelar sig. Har de en trofe-vägg med olika varelser. Och bland annat hänger där en Alien-skalle vilket ju skulle betyda att Predators redan vunnit över Aliens 🙂
saken är ju den att enligt black horse comics så införde dom aliens till åtminstone två planeter för att kriga mot dom lite på skojj liksom... sen så var man tvungen att döda lite aliens för att bli man o shit...
1 Guest(s)