August 28, 2004
Poontus wrote: Odehn, bra av dig.
själv så känns det som att jag inte har så mycket pengar, känns som att lönen inte räcker till något, ändå så har jag fått min största lön hittils (24.4k efter skatt)
men jag kommer lägga en hel del på kosttilskott denna månad (har just börjat träna igen) blir det något kvar så sparar jag.
Kosttillskott. 😛 Jag och min bror fick 20 KG Protein gratis av en snäll typ. 😀
September 25, 2005
D3mpa wrote: Wow gaming card, påladdning till mobilen = 325:-..
Aja så billig är jag inte, busskort för 650:- med.
CSN ftw!
hehe.. dom "tappade" bort mitt CSN-papper som jag skickade in.. Levde på 200 kr i en månad förbannade jävla grrrrrrrr.. Knäckebröd och vatten till frukost vart det i alla fall haha 😛
Men fick 2 CSN utbetalningar samtidigt idag , 13lax att spendera 😀
September 16, 2007
Neatrate wrote: hehe.. dom "tappade" bort mitt CSN-papper som jag skickade in.. Levde på 200 kr i en månad förbannade j**la grrrrrrrr.. Knäckebröd och vatten till frukost vart det i alla fall haha 😛
Men fick 2 CSN utbetalningar samtidigt idag , 13lax att spendera 😀
Och varför skickar du in papper? 😮 hört talas om E-legitimation?
September 5, 2001
fisken wrote: En inte allt för vild gissning så ska han köra en Skyline...
Hawkie:
Vilka åker du ner med? Jag ska ev. ner i sommar över några dagar för att enbart prova på med några kompis som varit ner förr.
Din gissning är helt korrekt!
Det blir Nissen ner och så får jag sällskap av Bayerns fineast:
Trevligt, jag längtar som sjutton faktiskt. Ska bli skoj. Vi åker ner i April, så vi slipper sommarskuren av turister som brukar komma på just sommaren. Vi ska även självklart filma hela alltet inklusive lite bankörning om vi lyckas!
November 27, 2003
hawkie wrote: Din gissning är helt korrekt!
Det blir Nissen ner och så får jag sällskap av Bayerns fineast:
[Image Can Not Be Found]
Trevligt, jag längtar som sjutton faktiskt. Ska bli skoj. Vi åker ner i April, så vi slipper sommarskuren av turister som brukar komma på just sommaren. Vi ska även självklart filma hela alltet inklusive lite bankörning om vi lyckas!
Bayerns finest kommer aldrig vara ett M5-emblem om man har minsta koll på den öl som bryggs där nere...
//Andreas
September 5, 2001
Delph1 wrote: Bayerns finest kommer aldrig vara ett M5-emblem om man har minsta koll på den öl som bryggs där nere...
//Andreas
Haha, nej du har så rätt så. Men ÖL kommer vi tyvärr inte blanda in i denna resa då bilkörning och gudadrycken inte går ihop, alls. Vi ska försöka få så mycket bantid som möjligt. Dessutom kommer det gå åt en del bensin, vi räknar med 1.5l/mil per bil ~362 liter upp och ner.
Emblemet imponerar föga:
April 24, 2007
hawkie wrote: Haha, nej du har så rätt så. Men ÖL kommer vi tyvärr inte blanda in i denna resa då bilkörning och gudadrycken inte går ihop, alls. Vi ska försöka få så mycket bantid som möjligt. Dessutom kommer det gå åt en del bensin, vi räknar med 1.5l/mil per bil ~362 liter upp och ner.
Emblemet imponerar föga:
har du köpt en M5a? stort grattis o önskar dig många snabba och antagligen korta turer i den:D man kommer fram snababre:P
1 Guest(s)