July 11, 2002
Jag undrar vart rättssamhället är på väg, om jag hade varit polisman o fått order om att döda. Så skulle jag hellre vänta en sekund o se efter om mannen är ofarligt.
Han sprang enbart med ryggsäck och att han var lite mörkfärgad.
Så blev hans dom: pumpad med 5 skott i huvudet.
Lär ha varit hjärnsubstans över polisernas ansikte och tåget.
usch
June 10, 2005
Smirnoff wrote: Jag undrar vart rättssamhället är på väg, om jag hade varit polisman o fått order om att döda. Så skulle jag hellre vänta en sekund o se efter om mannen är ofarligt.
Han sprang enbart med ryggsäck och att han var lite mörkfärgad.
Så blev hans dom: pumpad med 5 skott i huvudet.Lär ha varit hjärnsubstans över polisernas ansikte och tåget.
usch
Den sekunden kunde ha inneburit, inte bara din egen död, utan också alla andra inom 50 meter.
June 23, 2002
Skandal att skjuta honom om han nu inte gjorde något speciellt mer än att springa till tåget, det är för fan inte förbjudet. Sen varför skjuta honom om dom ändå håller fast honom, vad fasen ska han göra? Verkar ju inte allt för säkert att avfyra skott på/i/mot en person som KUNDE HA haft sprängladdningar på sig. Enligt vittnen så gav polisen inga speciellt instruktioner ju, dom tryckte bara ner honom och avfyrade fem skott. Men det är ju svårt att veta hur det gick till när man inte sett det själv. Utan bara läst om det i alla "skvaller"blaskor.
Tänk dig om det hade varit din bror eller son eller något liknande.
June 3, 2001
obelix wrote: Faktum är att det inte finns en enda religion som har startat ett krig.
Och knäppgökar som startar krig kommer alltid att finnas, att skylla krig och terrorattentat på religionerna är fel.
Jaha.
Möjligt men inte faen var det några buddister som skrek att alah var stor och sen råka köra in i WTC med flygplan.
Religion förstör folks hjärnor punkt!
Se bara på jehovasvittnen.
Tror på något som aldrig har existerat.
Fullkommligt idiotiskt.
2 Guest(s)