March 10, 2002
PaiN wrote: [quote=Dehman]Haha, jag bryr mig inte om någon skrattar åt mig när jag är död? Har jag ont av det? Varför ska jag bry mig om när någon totalt okänd person dött?
Taskig barndom?
Man visar döda vördnad och respekt.
Vila i fred Anton.
Pain: nej? Om morsan skickar ett brev till t.ex. Göran Persson att jag har dött, hade han brytt sig? NEJ! Då tänker jag fan inte bry mig om han dör. Thats IT!
October 27, 2001
Dehman wrote: [quote=PaiN][quote=Dehman]Haha, jag bryr mig inte om någon skrattar åt mig när jag är död? Har jag ont av det? Varför ska jag bry mig om när någon totalt okänd person dött?
Taskig barndom?
Vila i fred Anton.
Pain: nej? Om morsan skickar ett brev till t.ex. Göran Persson att jag har dött, hade han brytt sig? NEJ! Då tänker jag fan inte bry mig om han dör. Thats IT!
Dehman, okej, du har insett att du är värdelös, men du behöver ju inte dela med dig av din negativa attityd. Om du sitter och inte bryr dig, varför då lägga ner energi på att skriva ett idiotiskt inlägg?
March 10, 2002
PaiN wrote: [quote=Dehman][quote=PaiN][quote=Dehman]Haha, jag bryr mig inte om någon skrattar åt mig när jag är död? Har jag ont av det? Varför ska jag bry mig om när någon totalt okänd person dött?
Taskig barndom?
Vila i fred Anton.
Varför sitter du själv och skriver massa idiotiska inlägg?
Om vi nu ska sörja för alla som dör så blir det en väldigt grå värld vi kommer att leva i. Eller, du kanske har minnesstunder hemma hos dig för varje människa som dör, vad vet jag.
Dehman, okej, du har insett att du är värdelös, men du behöver ju inte dela med dig av din negativa attityd. Om du sitter och inte bryr dig, varför då lägga ner energi på att skriva ett idiotiskt inlägg?
October 27, 2001
Spindel wrote: Fattar inte hur man kan bli ledsen över att någon man inte känner har dött; Anton Maiden hade nog inte brytt sig om jag hade dött så jag bryr mig inte om honom.
Visst, det är tråkigt när någon dör men...
Bara för att man inte blir ledsen behöver man ju inte håna den avlidne. (som vissa här gör)
Jag tycker alltid att det är tråkigt när någon dör, precis som du.
2 Guest(s)