June 30, 2005
Jag satt och bläddra lite på den nya TM-katalogen [TeknikMagasinet] då jag plötsligt såg den här produkten och blev genast intresserad:
Antquarium
[Image Can Not Be Found]
"Vi befinner oss mitt i nollnoll-talet, och fiskakvarium är lika ute som Dr. Alban, Spy Bar och Tomas Ledin - tillsammans! Dags då för antquariumen att göra entré, dessa myrfarmar med ursprung i rymdexperiment utförda av amerikanska Nasa. Istället för vatten innehåller antquariumen en näringsgelé, vilken myror både kan få näring av och bygga gångar i. I normala fall lever myrorna i upp till 6 månader! Lev inkl myrfångningsverktyg. Mått 170x145x35 mm."
Pris: 199:-
Men jag undrar bara, blir inte myrorna rädda och kommer försöka fly ut ? Och vad är meningen men produkten egentligen ? Man kan ju inte bilda en myrfarm....eller ? För dom måste ju ha en drottning också :/ om inte så skulle det vara jävligt kul iaf !
[Image Can Not Be Found]
"Son of a diddley" - Ned Flanders
January 2, 2004
Det jag funderar på mest ang det där är.. när den där geggan tar slut då?
Vad händer då? Flyttar de och börjar äta inredningen i ditt rum då lr? 🙂
Alltså, de står att det är nått näringsmattjottahejti de där blåa.. som de gräver gångar i..
Då antar vi att när de grävt ett par gångar så e d ju inte direkt hungriga.
Men.. vad händer sen?
Gräver lite till? Mätt på nytt.
Men sen när de inte e nått kvar... *funderar*
June 30, 2005
kithiva wrote: Det jag funderar på mest ang det där är.. när den där geggan tar slut då?
Vad händer då? Flyttar de och börjar äta inredningen i ditt rum då lr? 🙂Alltså, de står att det är nått näringsmattjottahejti de där blåa.. som de gräver gångar i..
Då antar vi att när de grävt ett par gångar så e d ju inte direkt hungriga.
Men.. vad händer sen?
Gräver lite till? Mätt på nytt.
Men sen när de inte e nått kvar... *funderar*
Jag tror att det tar ganska lång tid för dom att käka upp gelén. Tänk att du har hela ditt kvarter med choklad och du ska leva på det säger vi, då tror jag det tar ganska lång tid tills allt har tagit slut 🙂 okej det kanske var ett långsökt exemple men endå du kan tänka dej 😉
June 30, 2005
SuperNova wrote: Problemet är väll om dom legat i lager länge... 😉
Synd att man inte kan öppna och slänga ner lite käk och vatten typ..
Eller köra 2st kitt och ha ett tomt i mitten.... "Capture The Flag" dyker upp i huvudet 😉
hahahahahaha fan vad grymmt det skulle vara 🙂
btw man behöver inte slänga ner käk för den där gelén är som näring för dem.
2 Guest(s)