May 19, 2003
rock599 wrote: rätt lugnt avänt FF ett antal månader nu :)...byta inte direkt för att IE va osäkert...utan mest för att jag tyckte det såg snyggare ut och hade rätt många trevliga funktioner
Samma här. Är hel nöjd med IE, men tänkte att mna kanske ska ta och test FF och se varför så många kör det. GIllar det skarpt nu, psciellt Ctrl+T funktionen :D. Typ den ändra jag hittat.
August 2, 2001
Mind wrote: http://asia.cnet.com/enterpris.....961,00.htm
Jag är lite tveksam till den där artikeln. Det finns en del faktafel i den.
December 18, 2002
J_Cokes wrote: Varför får jag intrycket att just du är en av dom som råkar få virus och sprider det på dreamhack, men det du just sa passar handen som hansken för min bild på folk som gör marknaden för virustillverkare så intressant
Eh, yeah right... lycka till och få mig 160mil söder om mina gränser.
Sitter på min stabila 10Mbit lina här i min underbara stad så jag klarar mig rätt så bra från sånt där fjolleri.
Jag får inga virus, använder inte ens ett anti-virus progg.
Föresten, vann jag en kaka eller någe? :blink:
June 5, 2004
Vamp wrote: [quote=rock599]rätt lugnt avänt FF ett antal månader nu :)...byta inte direkt för att IE va osäkert...utan mest för att jag tyckte det såg snyggare ut och hade rätt många trevliga funktioner
Samma här. Är hel nöjd med IE, men tänkte att mna kanske ska ta och test FF och se varför så många kör det. GIllar det skarpt nu, psciellt Ctrl+T funktionen :D. Typ den ändra jag hittat.
Jag har istället den där plug-in:en som gör at man håller in höger musknapp o drar musen åt dom olika hållen så händer det olika saker. 😀
GooGeL wrote: [quote=J_Cokes]Varför får jag intrycket att just du är en av dom som råkar få virus och sprider det på dreamhack, men det du just sa passar handen som hansken för min bild på folk som gör marknaden för virustillverkare så intressant
Eh, yeah right... lycka till och få mig 160mil söder om mina gränser.
Sitter på min stabila 10Mbit lina här i min underbara stad så jag klarar mig rätt så bra från sånt där fjolleri.
Jag får inga virus, använder inte ens ett anti-virus progg.
Föresten, vann jag en kaka eller någe? :blink:
För kallt för virusar??
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2002
azN- wrote: [quote=Vamp][quote=rock599]rätt lugnt avänt FF ett antal månader nu :)...byta inte direkt för att IE va osäkert...utan mest för att jag tyckte det såg snyggare ut och hade rätt många trevliga funktioner
Jag har istället den där plug-in:en som gör at man håller in höger musknapp o drar musen åt dom olika hållen så händer det olika saker. 😀
Jo, en mycket trevlig funktion. Dock så har Opera det som standard och den fungerar många gånger bättre (trots att FF's funkar bra). Så om det är den funktionen som gu gillar mest, ge Opera ett try.
Själv kör jag med paj-menyn till FF.
3 Guest(s)