December 15, 2003
Aldrig någonsin har jag haft balsam i håret (eventuellt kan jag få på mig mikroskopiska rester om jag delar badkar med kärringen)
Anser dels att det är löjligt och omanligt och dels att det är en bluff från schampootillverkarna. Nej, 10:- schampoodunk från ÖB funkar fint.
(dock så vet jag inte om morsan kletade i balsam i mitt hbår när jag var liten, skall fråga henne men då var det isåfall mot min vilja och jag kräver att det inte ska räknas då)
December 5, 2002
När jag ska kamma det använder jag balsam, annars blir det kanske varannan dusch eller nåt.
Det gör rätt ont att kamma håret utan balsam tycker jag, har kanske 20 cm långt hår på hela huvet nu.
Jag använder iofs inte balsamet i duschen, jag har sånt där man sprayar på när håret har torkat till lite...
March 21, 2003
festisMER wrote: Jag använder det bara ifall det är "2 in 1" schampo och balsam i samma förpackning. Annars inte.
A visst e det bra när dom gör 2 saker till 1 men jag tänkte gå lite mer extremt så varför inte allt i ett
Tex: Tandkräm , kylpasta , sprängdeg , aceton , schampo , balsam , coca cola(smak) och nyttigare än vatten såklart..
3 Guest(s)