November 27, 2003
Frågan är kort och enkel. Det gäller inte bara NH specifikt utan överhuvudtaget.
Vi vill att ni svarar så ärligt som möjligt och resultatet kommer användas som grund för framtida utveckling.
(Det finns inga som helst planer på att använda flash för delar NH om ni räds det)
//Andreas
April 3, 2007
Jag kna säga att jag bara använt pop-up blocker, men efter att ha läst på nh om detta med flasgrejs och om at det tar upp prestanda och kan göra de bra datorerna slöa, så har jag bestämt mig för att börja använda lite mer FF add-ons såsom ablock etc.
...och jag röstade ja!
May 1, 2005
Delph1 wrote: Vi vill att ni svarar så ärligt som möjligt och resultatet kommer användas som grund för framtida utveckling.
(Det finns inga som helst planer på att använda flash för delar NH om ni räds det)
Du menar snarare tvärtom? Alltså att ni kommer instruera era annonsörer att GIF:a sina annonser istället så att de faktiskt exponeras. 😉
Svarade ja, men det kanske är fel.. Tänkte popup när jag svarade.. Har popup-blockerare, men ingen flashblockerare vad jag vet.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)