October 15, 2001
Delph1 wrote: Vi kan bara visa dom vad ni tycker i den frågan. Det är upp till dom att välja mellan GIF eller Flash, inget vi kan göra något åt.
//Andreas
Och tv4 kan inte välja vilken reklam de accepterar...
Är väl klart som tusan ni kan göra nåt åt, om ni skulle velat.
November 27, 2003
jaqob wrote: Och tv4 kan inte välja vilken reklam de accepterar...
Är väl klart som tusan ni kan göra nåt åt, om ni skulle velat.
Vi är inte TV4 (tack gode gud).
Vi kan inte tvinga en annonsör att använda GIF, det är ett snudd på orimligt krav när resten av industrin vant sig vid att använda flash. Vi kan däremot försöka påverka dom i rätt riktning. De flesta företag är mer än villiga att lyssna.
//Andreas
October 15, 2001
Delph1 wrote: Vi är inte TV4 (tack gode gud).
Vi kan inte tvinga en annonsör att använda GIF, det är ett snudd på orimligt krav när resten av industrin vant sig vid att använda flash. Vi kan däremot försöka påverka dom i rätt riktning. De flesta företag är mer än villiga att lyssna.//Andreas
Ni kan kanske inte tvinga nån att avända GIF, men det står er fritt att förbjuda flash...
Med det inte sagt att ni ska göra det
April 13, 2007
Jag blockerar väldigt mycket.. En orsak är att många sidor har tracking cockies och spyware med sin reklam. Vilket jag tycker är kränkande.
Men den största orsaken till att jag blockerar reklam är att jag har koncentrationssvårigheter. En artikel med reklam runt som ändras, blinkar osv kan säkert ta 4ggr så lång tid att läsa. Blir även hjärntrött efter en stunds surfande.
November 10, 2005
July 9, 2002
Poontus wrote: shit va stor andel som svarat ja.
jag använder det inte för att jag har inte stört mig tillräckligt mycket på reklam än så länge. (höll dock på att bli tokig av BF2 reklamen som fanns här för några månader sedan)
Efter ha surfat runt med FlashBlocker ett par månader så skulle jag aldrig kunna surfa utan det.
Nyhets sidor får ha hur mycket reklam dom vill, jag kommer blocka ut allting.
1 Guest(s)