September 1, 2002
Dr_spackel wrote: Gamblor: Tja.. känner killarna som programmerat sidan.. där av det kontot.
Jay & Q är nice killar.. för att inte tala om nätverkskillen Kenny.
Ok. Så du har inte betalat för det. Det var ju en HELT annan femma. Sen var det inte meningen att göra ett personligt påhopp av det jag skrev, utan bara ett tillägg för att jag inte ville att du skulle ta illa upp. Det var absolut inte menat åt dig utan åt den generelle Lunar-VIP:aren.
January 23, 2002
Dr_spackel wrote: Gamblor: Tja.. känner killarna som programmerat sidan.. där av det kontot.
Jay & Q är nice killar.. för att inte tala om nätverkskillen Kenny.
Är du från Varberg?
Dit brukar jag åka på sommrarna.
Angående Lunar så använde jag det sporadiskt för ca 4-5 år sedan.
Kollade om mitt konton fanns kvar för nåt halvår sedan genom en polare som fortfarande använder det men det skulle tydligen vara borta.
March 10, 2003
Jupp.. Varberg e Nice.. lite dött på vintern men det fungerar fint ändå. Finns många fina och trevliga tjejer på vintern med. ;-D
Dom har minkat intervallen på hur länge du kan vara inaktiv.
Mest pga att det snor ganska mycket kraft även om det är ett konto som inte används.
Maskinparken är ganska påkostad har jag hört. Skulle vilja se den men tror inte det kommer ske.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 23, 2002
Snorch wrote: Inte hälften av alla som använder lunar vågar nog skriva det här..
Men kul e de då att NH loggar alla som svarat JA och offentliggör dem senare...man kan ju fantisera iaf.. 😛
Jag svarade jag, för det stod "och liknande" 😛
Jag räknar playahead till liknande iaf, är en community ju så.
March 14, 2001
macrus wrote: [quote=Snorch]Inte hälften av alla som använder lunar vågar nog skriva det här..
Men kul e de då att NH loggar alla som svarat JA och offentliggör dem senare...man kan ju fantisera iaf.. 😛
Jag svarade jag, för det stod "och liknande" 😛
Jag räknar playahead till liknande iaf, är en community ju så.
Skit tänkte inte på de.. 🙄
men jag tror iaf att Omröstnings grejset känner/märker vilka som använder lunar..
March 10, 2002
Jao, jag använder lunarstorm. Men det mesta jag gör där är att sitta och klaga på massa folk. Klagar på de som t.ex. skriver i "lajv" och liknande.
Sen klagar jag på alla som missbrukar det svenskaspråket där! Gillar inte det.
Men annars är det ju användbart för att hålla kontakten med folk. För det är väldigt många som har konto på lunarstorm. 😉
July 18, 2003
http://www.stallet.se ? 🙄 😉
4 Guest(s)