January 23, 2002
Vad använder ni för deodoranter/parfymer normalt?
Använder ni billigare deodoranter/parfymer som t.ex. Axe till vardags och dyrare när ni ska på fest å sånt eller använder ni alltid dyra märkes-deodoranter/parfymer eller alltid billiga deodoranter/parfymer?
Eller använder ni kanske inget alls? 😮
Föredrar ni spray, rollon eller något annat?
Frågorna ovan gäller väl egentligen inte bara deodoranter/parfymer utan alla lukta gott produkter man kan ha på sig.
October 26, 2003
använder vanligt deo.. märket "dove"
sen favoritparfymen "Hugo Boss deep red" som jag använder vid speciella tillfällen som ja för övrigt fått av pojkvännen..
annars så använder ja inte så mkt parfym.. ja luktar väl kanske inte så illa.. 😉
*edit. fortfarande misstolkning? 🙂
April 4, 2003
July 18, 2003
BubbleAng3L wrote: använder vanligt deo.. märket "dove"
sen favoritparfymen "Hugo Boss deep red" vid speciella tillfällen som ja fått av pojkvännen..annars så använder ja inte så mkt parfym.. ja luktar väl kanske inte så illa.. 😉
Misstolkning: "...vid speciella tillfällen som ja fått av pojkvännen.."
April 4, 2003
Frodo wrote: [quote=BubbleAng3L]använder vanligt deo.. märket "dove"
sen favoritparfymen "Hugo Boss deep red" vid speciella tillfällen som ja fått av pojkvännen..annars så använder ja inte så mkt parfym.. ja luktar väl kanske inte så illa.. 😉
Misstolkning: "...vid speciella tillfällen som ja fått av pojkvännen.."
hahaha
June 28, 2001
halvdyrt, AXE är för billigt, luktar bara mysko efter 6 timmar.
100-200 spän är vad jag kan tänka mig pröjsa för nått rätt bra.
lustiga är att för exakt ett år sedan köpte jag en rol on med sånt kleggit stift som fortfarande håller av nån konstig aledning, använt varenda dag... 365ggr det.
January 18, 2003
macrus wrote: [quote=Twinsen]Inget alls är det enda rätta.
:cy:
Du måste ju eh lukta rätt gott? 🙄
Du vet väl att man kan duscha istället för å dränka sig i parfym? 🙂
Föredrar ju helt klart att faktiskt vara ren mot att hålla på sig en massa skit så att det bara luktar som om man vore ren.
1 Guest(s)