December 31, 2001
matsansan wrote: [quote=macrus][quote=Twinsen]Inget alls är det enda rätta.
:cy:
Du måste ju eh lukta rätt gott? 🙄
Du vet väl att man kan duscha istället för å dränka sig i parfym? 🙂
Föredrar ju helt klart att faktiskt vara ren mot att hålla på sig en massa skit så att det bara luktar som om man vore ren.
Varför inte duscha sig ren och sen ta på sig parfym då ?
June 23, 2002
Föredrar ju helt klart att faktiskt vara ren mot att hålla på sig en massa skit så att det bara luktar som om man vore ren.
Jag brukar inte vanligtvis duscha 4-6ggr om dagen. Och jag brukar vara i skolan på dagarna så man har inte direkt tillgång till dusch där hela dagarna. Men jag vet inte tycker svetten kommer rätt fort under armarna och det luktar om man inte har deo, för MIG är det så iaf.
January 23, 2002
Nu tror ju jag att de flesta här kombinerar de två, tror inte folk låter bli å duscha på en vecka och istället dränker sig i parfym.
Jag använder deo även om jag precis har dushat för om jag skulle bli varm å börja svettas lite i armhålorna så vill jag inte att det ska lukta svett om mig utan istället nån god doft. :hehe:
OT:
Kan undra hur länge Clas Ohlson ha öppet, borde nog åka nu, måste ju dit idag. :bok:
June 23, 2002
Steel wrote: [quote=matsansan][quote=macrus][quote=Twinsen]Inget alls är det enda rätta.
Nu tror ju jag att de flesta här kombinerar de två, tror inte folk låter bli å duscha på en vecka och istället dränker sig i parfym.
Jag använder deo även om jag precis har dushat för om jag skulle bli varm å börha svettas lite i armhålorna så vill jag inte att det ska lukta svett om mig utan istället nån god doft. :hehe:
OT:
Kan undra hur länge Clas Ohlson ha öppet, borde nog åka nu, måste ju dit idag. :wow:
Precis duschar ju inte precis varannan timme. Svettlukten kommer ju krypande fram om inte jag har deo iaf. Vilket är pinsamt och äckligt enligt mig.
October 26, 2003
DarkStormZ wrote: Armani - Acqua Di
Diesel - Zero Plus
Marco Polo
Hugo Boss - 2 olika sorter, vet ej namnen
Polo Sport
Tommy HilfigerDet var väl alla som stod i bokhyllan för användning just nu
men älsklingen.. du vet att du inte ska använda alla samtidigt.. *ler*..
sen så har ju ja din Tommy Hilfiger hemma hos mig.. 😉
November 10, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=DarkStormZ]Armani - Acqua Di
Diesel - Zero Plus
Marco Polo
Hugo Boss - 2 olika sorter, vet ej namnen
Polo Sport
Tommy HilfigerDet var väl alla som stod i bokhyllan för användning just nu
men älsklingen.. du vet att du inte ska använda alla samtidigt.. *ler*..
sen så har ju ja din Tommy Hilfiger hemma hos mig.. 😉
Vet 😉 en i taget bara.
Och jag räknade med den, funderade först på vart det tagit vägen. Men sen kom jag på det...
1 Guest(s)