Dry_Ice wrote: Är temat på en fest imorgon.
Någon som har en bra idé!? Kommer inte på något vettigt alls, eller ovettigt.
Fikonlöv över "aggregatet"?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Dry_Ice wrote: Den är ju självklar! men vi lever i sverige och det finns inga blad på vintern...
Hmm, ingen sån där fönsterfikus hemma som du kan sno ett blad från?
🙂
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2003
Sno en gardin och vira runt dig eller kanske ett påslakan. Bara att klippa hål för huvudet.
Bär isf med dig kudden så du kan erbjuda tjejer att vara deras säng för natten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 18, 2003
Ctrl wrote: Sno en gardin och vira runt dig eller kanske ett påslakan. Bara att klippa hål för huvudet.
Bär isf med dig kudden så du kan erbjuda tjejer att vara deras säng för natten.
haha, det sista var ju faktiskt riktigt bra... 😀
Finns ett dussin som kommer köra påslakan på middagen, men med en kudde så blir det nog kanon 🙂 Dock lite tråkigt...
Försökte komma i en snowboarbag nyss, dock så var jag för bred om axlarna för att få plats... har inte lusta att offra mitt fina dubbelfodral 🙁
November 7, 2005
July 18, 2003
Skulle köpa en sovsäck, men den har blivit såld 30 min tidigare... Mitt snowboardfodral gick inte och det blev lite tight med tid. Så det blev ett påslakan med bilar på! Bruuummmm....
Var en rätt värdelös fest ändå, folk har snackat om den i en månad nu så floppar den. Oväntat? nä....
Tack för alla tips!
2 Guest(s)