August 11, 2001
nu ska ja skriva dödsannons...
Tack för allt kul du har gett mig min kära IBM Aptiva...
Efter mycket om & men så har den tillslut kastat in handduken, den levde ett hårt liv, men den va alltid en bra vän som man kunde lita på ibland..... Tack för alla härliga timmar med det underbara spelet Transport Tycoon
Begravningsgudstjänsten äger rum i IC kretsen av de närmaste....
--------------------------------------
men men, ja letar efter en annan nu.....
March 2, 2002
On 2002-04-03 21:24, zibbez wrote:
nu ska ja skriva dödsannons...Tack för allt kul du har gett mig min kära IBM Aptiva...
Efter mycket om & men så har den tillslut kastat in handduken, den levde ett hårt liv, men den va alltid en bra vän som man kunde lita på ibland..... Tack för alla härliga timmar med det underbara spelet Transport Tycoon
Begravningsgudstjänsten äger rum i IC kretsen av de närmaste....--------------------------------------
men men, ja letar efter en annan nu.....
Måste inleda med att beklaga sorgen efter en sådan betydande förlust.
Någonting ont bringar dock ofta någonting gott...
Transport Tycoon Deluxe är ett alldelles utomordentligt spel och jag är en utav dess anhängare, precis som du.
Torka tårarna TTD fungerar nämligen på nyare datorer också.
Aptiva R.I.P.
August 11, 2001
ja jag har transport tycoon deluxe och "vanliga" på nya datorn åxå, men det va nått specciellt med det på den datorn...."det första spel ja köpte kommer ja ihåg.....en sommar 1997 tror ja det va.... ja och kompisen satt och spelade jättelänge... ja tycker synd om dig med din amiga, men spara'n vettja, det e ju kul att ha sakerna kvar..... men ja får leta vidare tack för all tröst.....
2 Guest(s)