August 22, 2005
Ska jag prakticera två veckor direkt efter påsklovet men jag har inte en aning om var. kom med förslag, vad som helst (där man skulle kunna), var som helst (sverige).
I högstadiet när jag skulle praoa så orkade jag inte fixa något eget ställe så det blev rekonderingsavdelningen hos en bilhandlare i Uddevalla, det var något av det tråkigaste jag gjort och jag vill inte göra om den tabben...
August 22, 2005
Death On Wings wrote: APU = arbetsplats utbildning
Vore ju lättere för oss om du sa va du läste för annars får du ju ingen bra utbuldning om du läser OP och hamnar på en bilverkstad.
hehe glömde det. Jag läser typ datateknik dvs matte, fysik, kemi, diverse dataämnen, kärnämnen. Problemet är att jag inte vet var jag vill jobba, jag ska studera vidare efter gymnasiet så valet av APU-plats är inte av så stor vikt. Jag vill bara vara på vilket ställe som helst som är roligt, eventuellt ett där man kan få sommarjobb.
August 11, 2002
hmm... jag praode (bah) på hjälpmedelcentralen (iofs i 8:an) de hade lite el grejs och sånt men roligast var helt klart elrullstolarna (smällde ett batterie vid bye (noob me :S)) men att test åka invalidstolarna åka runt i katakomberna liggandes ner var fiiiint. så det var kul 😉
1 Guest(s)