July 27, 2002
obelix wrote: hur har det gått?
har du fått ordning på paketet?
Jag kör med bandage, då funkar det. Men jag tycker inte det blir bättre alls, visserligen är det rätt ömt och det är det som är jävligt typ.
Som jag förstår det kommer jag inte kunna gå utan bandage på typ 1 år? 👿
Edit
Om det inte är bättre om några veckor (När svullnaden är över) då jävlar, det går ju inte att pissa med bandaget på för det kommer ju piss på det, så jag byter, för det är väl inte så bra om man skiter i att göra det eller? 😕
September 28, 2003
Callister wrote: [quote=obelix]hur har det gått?
har du fått ordning på paketet?
Jag kör med bandage, då funkar det. Men jag tycker inte det blir bättre alls, visserligen är det rätt ömt och det är det som är jävligt typ.
Som jag förstår det kommer jag inte kunna gå utan bandage på typ 1 år? 👿
Edit
Om det inte är bättre om några veckor (När svullnaden är över) då j**lar, det går ju inte att pissa med bandaget på för det kommer ju piss på det, så jag byter, för det är väl inte så bra om man skiter i att göra det eller? 😕
du kommer inte jöna på någon på läänge 🙂
September 2, 2003
Tradolan mixa med kodein å dra upp i snoken tycker jg är ganska bra. Vill du komma ned lite skönare finns subtex.
Helt seriöst få tradolan utskrivet för smärta, men få det fort det blir snart narkotikaklassat :/. 150mg upp till 250 mg gör susen för både kropp och själ :).
Gl hf / din hängivne galning.
January 12, 2004
galningen wrote: Tradolan mixa med kodein å dra upp i snoken tycker jg är ganska bra. Vill du komma ned lite skönare finns subtex.
Helt seriöst få tradolan utskrivet för smärta, men få det fort det blir snart narkotikaklassat :/. 150mg upp till 250 mg gör susen för både kropp och själ :).
Gl hf / din hängivne galning.
Tar tradolan, tramadol eller tiparol som det även heter 2x3-4 per dag samt 2x3-4 paraflex per dag...
Det funkar hyffsat.
Var har du hört att det ska narkotikaklassas?
September 2, 2003
obelix wrote:
Tar tradolan, tramadol eller tiparol som det även heter 2x3-4 per dag samt 2x3-4 paraflex per dag...Det funkar hyffsat.
Jag har hört det av en killes läkare. Han har skrivit det på fb forumet också.
Tradolan kommer att tllhöra narkotikaklass 1, eftersom det lätt kan missbrukas för att få bedövande + glädjerus.
January 12, 2004
Pim_ wrote: [quote=obelix]Tar tradolan, tramadol eller tiparol som det även heter 2x3-4 per dag samt 2x3-4 paraflex per dag...
Det funkar hyffsat.
Varje dag? 7 dagar i veckan? Lycka till att sluta med det.....
Har gjort det varje dag i snart 3 år...
March 20, 2003
obelix wrote: [quote=Pim_][quote=obelix]Tar tradolan, tramadol eller tiparol som det även heter 2x3-4 per dag samt 2x3-4 paraflex per dag...
Det funkar hyffsat.
Hade för mig att du nämt ngt om det innan ja. Du kommer nog få lägga in dig på ditt egna jobb den dagen du tänkt sluta med det.
January 12, 2004
Pim_ wrote: [quote=obelix][quote=Pim_][quote=obelix]Tar tradolan, tramadol eller tiparol som det även heter 2x3-4 per dag samt 2x3-4 paraflex per dag...
Det funkar hyffsat.
Hade för mig att du nämt ngt om det innan ja. Du kommer nog få lägga in dig på ditt egna jobb den dagen du tänkt sluta med det.
Hmmm....
Kanske ska lära mig att medicinera... :va: :pidu: :)R
September 2, 2003
obelix varför tar du tradolan? Derpression eller smärta?
Sedan har jag hört att överdosering av tradolan kan ge ganska sköna effekter. Eller "överdosering" med det menar jag lite över vad man bör ta, alltså beroende på sin opiat tolerans. Låt säga att 100mg är rekomenderat dagsintag och man då tar ca 150 upp till kanske 200mg eller liknande.
Testat det någon gång obelix, eller det kanske rent ut sagt är därför du tar dem?
Edit: för stort intag av tradolan kan orsaka epelepsi? Stämmer det?
January 12, 2004
galningen wrote: obelix varför tar du tradolan? Derpression eller smärta?
Sedan har jag hört att överdosering av tradolan kan ge ganska sköna effekter. Eller "överdosering" med det menar jag lite över vad man bör ta, alltså beroende på sin opiat tolerans. Låt säga att 100mg är rekomenderat dagsintag och man då tar ca 150 upp till kanske 200mg eller liknande.
Testat det någon gång obelix, eller det kanske rent ut sagt är därför du tar dem?
Edit: för stort intag av tradolan kan orsaka epelepsi? Stämmer det?
Smärta i ryggraden...
Det enda som händer med mig är att jag får en jävla huvudvärk om jag överdoserar.
Å andra sidan så tar jag upp till 400mg/dag, så det räcker för mig...
September 2, 2003
Obelix hur är det med din tolerans gentemot tradolan då? Hur länge har du brukat dem och vad är ditt rekomenderade bas intag uppe i? Att du inte känner någonting nu är kanske för att du byggt upp din tolerans för högt, genom ett längre användande?
Men någon "lust" känsla borde du väll få av att bruka tradolan? Eller du borde väll iaf ha upplevt det i början.
January 12, 2004
galningen wrote: Obelix hur är det med din tolerans gentemot tradolan då? Hur länge har du brukat dem och vad är ditt rekomenderade bas intag uppe i? Att du inte känner någonting nu är kanske för att du byggt upp din tolerans för högt, genom ett längre användande?
Men någon "lust" känsla borde du väll få av att bruka tradolan? Eller du borde väll iaf ha upplevt det i början.
Har i Februari ätit dessa i 3 år.
Receptet säger 2x3, men jag kan ta upp till 4x2 pga "stor distributionsyta", dvs pga av min storlek. :bgrin:
I början blev jag, med jämna mellanrum, hög som ett höghus, men nu är jag så van att det inte händer nåt i "lustcentrat".
2 Guest(s)