February 17, 2004
Tror det går tåg mellan Borås o Gbg, så det går nog att festa i Götet om man nu känner för det. Hör mer med dem som bor där hur tågen går på natt och helg + vad det kostar. Annars om du är nyrik så kan du alltid ta taxi :P.
-Tror det finns ett bra vattenpalats, men kan inte säga mer då jag var där för ca 10 år sedan
-Sen finns ett klädeslager med märkesjeans där det är billigt o prisvärt. Ligger lite utanför tror jag. Hör med urinvånarna vad det heter och ligger.
/Dani
November 26, 2002
Dani wrote: Tror det går tåg mellan Borås o Gbg, så det går nog att festa i Götet om man nu känner för det. Hör mer med dem som bor där hur tågen går på natt och helg + vad det kostar. Annars om du är nyrik så kan du alltid ta taxi :P.
-Tror det finns ett bra vattenpalats, men kan inte säga mer då jag var där för ca 10 år sedan
-Sen finns ett klädeslager med märkesjeans där det är billigt o prisvärt. Ligger lite utanför tror jag. Hör med urinvånarna vad det heter och ligger.
/Dani
mja, äventyrsbad finns ju, men kanske inte jätteroligt om man är äldre än 12. dock bra för motion =)
lager 157 heter klädbutiken om jag inte minns helt fel (siffror ju), kommer inte ihåg exakt var det ligger, men det rör sig om några mil ut i skogen.
January 13, 2003
Jag var i Borås en gång i tiden och då var det för det här
1 Guest(s)