August 28, 2001
Jag satt i min värld å tänkte, va fan håller jag på med, jag skiter i det normala livet, jag umgås via datorn, mina vanliga polare har jag nästan glömt, men jag sitter då framför datorn ungefär 12 timmar snitt :hrm:
Så frågan är när börjar man säga att det är ett beroende? Och hur länge sitte DU framför burken?
[Gforce DDR]
[ Detta Inlägg ändrades av: Tratten[DEI] den 2002-04-29 03:25 ]
May 17, 2001
October 21, 2001
okej, jag skulle väl kanske kunna säga att jag är lite beroende... iochmed Libra Wars lär jag knappast vara online mindre...
Har väl iofs rätt gott med polare IRL också. Dock var det månader sen nån av dem var hemma hos mig... bortsett från när de hjälper mig flytta grejer till LAN-et...
September 3, 2001
Vardagar = ca 15:00 till 00:00... runt 9 timmar alltså.
Helger = 11 till 4-6 på morgonen.. runt 17-19 timmar hehe.
Men jag har inga svårigheter med att dra mig ifrån datorn, jag sitter här bara för att jag inte har nå bättre för mig oftast. Riktiga kompisar har jag oxå, men dom sitter vid sina datorer oftast dem med.
Man är beroende när man inte gör något annat än att sitta vid datorn av anledningen "det är det roligaste som finns" och sedan ignorerar allt annat som händer runt omkring hehe.
June 18, 2001
Vad är det här "polare" och "flickvänner" ni pratar om? Var kan man ladda ned det?
Nu var jag rolig...
Hm, jag sitter nog här 6-7 tim per dag, men då sitter jag också här när jag pluggar, tittar på film osv. Resterande timmar på dygnet ligger jag i sängen och läser. Ett liv, någon som har ett att skänka? Snälla...? :´-(
March 20, 2001
On 2002-04-29 03:23, Tratten[DEI] wrote:
Jag satt i min värld å tänkte, va fan håller jag på med, jag skiter i det normala livet, jag umgås via datorn, mina vanliga polare har jag nästan glömt, men jag sitter då framför datorn ungefär 12 timmar snitt :hrm:Så frågan är när börjar man säga att det är ett beroende? Och hur länge sitte DU framför burken?
[AMD 1.4Ghz] [MSI KT7-266Pro-R DDR] [256DDR] [Gforce DDR][ Detta Inlägg ändrades av: Tratten[DEI] den 2002-04-29 03:25 ]
Ne men vad kul att se att man inte är ensamen. har oxå tagit mig den tanke ställaren ibland sitter typ 12h+ varje dag minst
April 15, 2001
On 2002-04-30 13:56, Json_81 wrote:
Hm, det här låter ju inte nyttigt. Ingen här som har nå't liv utöver datorn?
Träningar? Umgås med polare? Flickvänner? På helger, ingen som e på typ nå'n fest eller krogen?
Träningar: Jo i CS
Umgås med polare: ICQ...
Flickvänner: Jo flera, Jenna Jameson, Chasey Lain m,m
Fest: LAN Party
Krogen: Man kan väl ragga på nån chat?
1 Guest(s)