August 28, 2001
On 2002-05-08 07:34, Jocke aka [NH] Dragon wrote:
On 2002-05-08 06:09, Tratten[DEI] wrote:
jag har fan i mig kommit fram att jag ska bara sitta en kortare tid framför datorn nu. Ett slags avvecklings-schema max 5 timmar..... börjar den 1 juni. HeheheLåter jhu rätt smart men skulle aldrigt lyckas.... 😀
hehehehe sant.....
October 10, 2001
On 2002-04-29 21:22, Jerry wrote:
Vad är det här "polare" och "flickvänner" ni pratar om? Var kan man ladda ned det?Nu var jag rolig...
Ja, det var du faktiskt... eller så har jag underlig humor.
För att återgå till topic.
Jag tycker inte att man ska vara för snabb att prata om ett beroende. Man ska väl leva sitt liv som man själv vill och om man tycker att det är roligare att sitta framför datorn än att gå på krogen så ska man väl göra det också. Man ska inte behöva göra någonting annat bara för att det anses som "normalare" än att sitta vid datorn. Däremot bör man inte försumma sig själv helt, man behöver faktiskt ett visst mått motion, men när det kommer till nöjen så ska det väl stå fritt att välja? Själv skulle jag inte orka sitta uppemot 15h per dygn framför datorn men om det finns de som tycker att det är ett bra sätt använda tiden på så vem är jag att ifrågasätta det?
August 28, 2001
Tja det kan ju vara sant, men om man e tvungen att sitta framför dator för det e bara ett måste, du kan inte tänka på annat än att bara få komma hem å lira. Då kanmman väl kalla det beroende eller ?
Men nu har jag börjat knega så nu orkar jag itne sitta längre än 2-3 timmar....weeeee
December 2, 2001
Hueh.. Tur att man inte har några irl kompisar.. Annars skulle det bli svårt att sitta vid datorn från 15 till 22 på vardagar och från 10 till 24 på helger.. Jag har dock inga problem att slita mig från datorn om jag ska åka på semester eller något liknande.
[ Detta Inlägg ändrades av: Inoxor den 2002-06-10 18:23 ]
May 10, 2002
kan stolt säga att jag dragit ner mitt datorsittande från nån månad sen när jag kunde sitta upp mot 10timmar på vardagarna när jag har skola och ibland skita i att sova på helgerna och sitta uppe o lira.. men nu kanske, 2-3timmar om dagen, då är det ju också sommarlov nu också, global fussball ok!
2 Guest(s)