January 18, 2004
DN. publicerar att sommarens hit kanske blir hej hej monika, vilket innebär att den kommer våldta alla radiokanaler och varje svensks trumhinna under resten av sommaren....
Alla jag har mött, säger att låten suger... vart får den sin possetiva kritik ifrån!? JAG HATAR DEN! Hörde den spelas typ 3 månader innan sommarlovet... och NU skall den bli sommarhit!?
Är det bara jag som ser hur meningslös, hemskt komponerad och talanglös den låten är?
Fan ta sveriges musiK/klädsmak...
January 18, 2004
som gudomligt är, slipper man ju radio och svensk musiksmak när man åker utomlands...
Men bara principen, jag menar, t.o.m Dr.Bombay med calcutta var ju 15 gånger bättre!
Denna är ju helt cpat dålig! Det borde inte tillåtas att skriva så extremt dåliga låtar! HUR TILLÅTER DEM DET!?
"Jag har skrivet en ny låt, jag säger hej hej monika 1337 gånger... och 3 andra ord..."
"... det är ju... HELT BRILLIANT! DU FÅR PLATINUM ALBUM OCH 50 MILJONER !"...
March 14, 2004
Krqagyzzz wrote: Tycker den är påfrestande men inte alls lika extremjobbig som den j**la satans tröjhelveteslåten (ursäkta ordvalet). Jag verkligen hatar låten "Ingen vill veta var du köpt din sabla tröja". Den låten är den värsta jag någonsin har hört tror jag.
Håller med :bgrin:
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: Tycker den är påfrestande men inte alls lika extremjobbig som den j**la satans tröjhelveteslåten (ursäkta ordvalet). Jag verkligen hatar låten "Ingen vill veta var du köpt din sabla tröja". Den låten är den värsta jag någonsin har hört tror jag.
Det kommer snart en till låt i samma anda. "Redan idag" heter den.
http://www.raymondochmaria.se/.....e_wmv.html
5 Guest(s)