December 31, 2001
Hansen wrote: Hej monika är så j**la grym, snacka inte skit om den, för det finns inget ont att säga om den.
"Känns som vår kärlek kom på sned från början, precis som lutande tornet i pisa". Så j**la klockren hela låten igenom. Vänta bara tills dom översätter den och den kommer ta en TOP 10 plats på USA's listor. Och sen vinner dom melodislagerfestivalen!!
"Tror den står där än idag, och här står du och här står jag". GoGo Monika!!!
Du kan inte vara seriös ? De döda vänder sig i graven av denna låt.
April 13, 2004
Jag är 100% seriös, det verkar vara ganska många som inte gillar den här, men måste säga också att jag VET att någon mer än jag här gillar den, säg vad ni tycker för fan mesar. Eller kanske det är så att ni här säger att ni inte gillar den för att vara poppis på forumet? jag tror iaf. att det är mkt möjligt.
Ha De gött killar. Ska lyssna lite mer på Hej Monika nu!
December 7, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Hansen]"nu för tiden" ?? Då syftar du givetvis på Hej Monika och fler låtar, har aldrig hört en låt liknande Hej monika. Men ge gärna exempel.
Vi har ju alla låtar gunther har gjort. Ständig refräng genom hela låten.
i günters låtar "sjunger" han jue knappt själv heller.. han säger bara nått porrigt lite då och då som dom skrev i frida (ja va hemma hos en tjej och hade inget å göra.. 😮 )
October 24, 2003
Hej monika tycker jag är pinsamt dålig..
Jag lyssnar aldrig på radio längre, men jag råkade höra "köpt din tröja" och jag tycker den är skön måste lyssna på den nya låten, men den är säkert kass 😀
Varför spelar de aldrig Led Zeppelin, Guns 'n' Roses eller Roffe Wikström på radion?
December 31, 2001
peppe20 wrote: [quote=Death On Wings][quote=Hansen]"nu för tiden" ?? Då syftar du givetvis på Hej Monika och fler låtar, har aldrig hört en låt liknande Hej monika. Men ge gärna exempel.
Vi har ju alla låtar gunther har gjort. Ständig refräng genom hela låten.
i günters låtar "sjunger" han jue knappt själv heller.. han säger bara nått porrigt lite då och då som dom skrev i frida (ja va hemma hos en tjej och hade inget å göra.. 😮 )
Han låter tjejerna sjunga 2 meningar sen kommar you tutch my ding ding dong.
May 17, 2002
Arne_Garflak wrote: Jag har inte lyssnat genom nån av låtarna, såg nog videon till hej monika på tv nån gång, att han säljer nåt är rent otroligt.
Tur att P1 och P2 finns om man nån gång skulle vilja lyssna på radio.
sant, nu har ju "På minuten" vandrat över till P1 också. Efter det finns det nästan ingen anledning att lyssna på P3 längre.
1 Guest(s)