July 21, 2001
Är det bara jag i denna stora stora värld som har detta problemet?
Varför får man aldrig den man själv vill ha och varför får man alla som man inte vill ha?
Detta är ständigt ett problem för mig.. Just du läser detta också.. Jag vill ha en som inte vill ha mig och jag har två eller tre som vill ha mig men som jag inte kan ha med att göra!
Jag börjar bli galen! Skall det vara såhär? Jag börjar tröttna på att inte ha någon som man alltid kan prata med och jag börjar VERKLIGEN lessna på att vara utan regelbunden sex..
Om jag blir tillsammans med en brud som tycker om mig så blir jag "ovänn" med ca 40 killar eftersom en av dessa killar har henne som sin lillesyrra. Förstås problemet?
En kompis sa "följ ditt hjärta" men vaffan?!
Jag brukar inte skriva sådanahär trådar. Jag brukar tycka att de är ganska löjliga och onödiga. Men nu behöver jag tamejfan vägledning från många olika håll! Jag orkar inte med detta j**la VEL längre.. Wigger? Visdomsord?
July 21, 2001
On 2001-12-25 01:26, BobboViking aka Fjoop wrote:
du e ju rätt j**la mesig om du skiter i en tjej som du gillar och du gillas tilbaka för nån annan killes skull!!!de där me att du får fel tjejer att falla för dig är ju rätt skevt, får bli bättre på att ragga
Dessa råd skall jag skriva upp! Tack! Du har frälst mig! Vilken dynga!
Du missuppfattade mig på din första punkt.. Ifall jag blir tillsammans med henne så förlorar jag en stor kompiskrets med det. Det är ganska stort! Så jag vet inte om hon är värd det!
Det andra vettifan alltså.. Möjligt..
May 15, 2001
Nu har ju jag sån tur att jag mötte min prinsessa på en fest där jag istortsett inte känner en kotte, så ännu fler polare bara och världens underbaraste flickvän på köpet:D
Kompisar växer ju inte direkt på träd... Men varför spelar det så stor roll om det nu är en syster till en av dem? EN av dem!? jaja, jag vettifan vad jag skulle gjort. Hur bra polare är det? Jag menar, Riktigt bra kompisar som man kan lita på i vått o torrt är sällsynta, men polare som man enbart festar med är ganska lätt att fixa nya... Allt jag hade o säga, inte mycket men iaf någet.
October 10, 2001
Det lät ganska knepigt det där. Jag är ingen Don Juan och relativt ung så jag kan inte tala av erfarenhet men rent förnuftsmässigt kanske jag kan ha tankvärda saker att säga. Det får du avgöra själv.
Vi börjar med de tjejer som du inte tyckte om. Man tycker att de borde förstå ett nej om du säger det på ett lagom bestämt sätt, annars finns det nog inga riktigt bra utvägar från den knipan, det är svårt att vara populär. 😀
Varför skulle du förlora dina kompisar för att du blev ihop med någon som råkar vara syskon till en av dem. Och förlorar du 40 vänner för att EN råkar vara syskon med "din tjej"!? Är de något slags gäng och du halkar runt på sidan om och får inte riktigt vara med eller? Jag tycker att det låter som om de är bättre vänner med varandra än med dig, vilket egentligen inte behöver betyda särskilt mycket eftersom de uppenbarligen är beredda att lämna dig för en "småsak". Om ni verkligen var vänner så borde väl han vara glad åt att hans syrra träffade dig. Han måste ju tycka att det är bättre att hon träffar någon som han känner och tycker om än att hon är ihop med någon som han inte vet någonting alls om.
Är ni vänner så är dina vänners logik en aning skev, om ni inte är särskilt bra vänner egentligen så är det ju bara att bjuda hem tjejen direkt. Om du väldigt gärna vill ha kvar dina vänner trots deras handikapp på det logiska planet så.... ja då är det bara att välja, vad betyder mest för dig. "Follow your heart" är nog egentligen det bästa rådet att följa.
Hoppas att du kunnat skrapa fram något uns av hjälpsamt stoff ur mitt högst förvirrade inlägg. I vilket fall så önskar jag dig lycka till och jag hoppas att det hela löser sig.
June 3, 2001
Med risk för att låta negativ:
Skit i brudar, dom flesta vill bara ha kul och inte binda sig i längden.
Bättre att ha dom som kompisar o skita i förhållanden och göra saker som är roliga.
Vet av erfarenket att det inte är lönt att svansa efter brudar, man får dom, sedan mister man dom oavsett vad man gör.
Kompisar betyder mer en tjejer, vet inte hur det är med er, men jag har fortfarande kvar kompisar jag kännt i 20 år, medans tjejer kommit & försvunnit. En sak till... Om ni vill fortsätta att vara kompis med en tjej, hoppa för tusan inte i säng med henne, det funkar bara inte.. (ok finns undantag, men generellt inte) Jag ska inte ha fler fasta förhållanden (har haft många långa, har varit singel typ 1 år av dom senaste 9 åren)
Måste bara kommentera en sak åxå.
VI killar raggar inte, det gör tjejerna. Vi visar upp oss och dom väljer, tro inget annat! 😀
(edit: stavfel)
[ Detta Inlägg ändrades av: Totto den 2001-12-26 13:56 ]
July 21, 2001
On 2001-12-25 01:30, Way2SloW wrote:
On 2001-12-25 01:26, BobboViking aka Fjoop wrote:
du e ju rätt j**la mesig om du skiter i en tjej som du gillar och du gillas tilbaka för nån annan killes skull!!!de där me att du får fel tjejer att falla för dig är ju rätt skevt, får bli bättre på att ragga
Dessa råd skall jag skriva upp! Tack! Du har frälst mig! Vilken dynga!
Du missuppfattade mig på din första punkt.. Ifall jag blir tillsammans med henne så förlorar jag en stor kompiskrets med det. Det är ganska stort! Så jag vet inte om hon är värd det!
Det andra vettifan alltså.. Möjligt..
hehe, okej.. jag omformulerar mig, polare kommer och går men sexuella upplevelser består
hehe, nej men seriöst så jag skulle sattsa på bruden, om det är riktiga polare så skiter dom i vem du gillar och är med dig för att du är den du är och ingen annan....
och i skolan kallar dom mig opsykoligisk? tjena!
November 4, 2001
On 2001-12-25 01:19, Way2SloW wrote:
Är det bara jag i denna stora stora värld som har detta problemet?Varför får man aldrig den man själv vill ha och varför får man alla som man inte vill ha?
Detta är ständigt ett problem för mig.. Just du läser detta också.. Jag vill ha en som inte vill ha mig och jag har två eller tre som vill ha mig men som jag inte kan ha med att göra!
Jag börjar bli galen! Skall det vara såhär? Jag börjar tröttna på att inte ha någon som man alltid kan prata med och jag börjar VERKLIGEN lessna på att vara utan regelbunden sex..
Om jag blir tillsammans med en brud som tycker om mig så blir jag "ovänn" med ca 40 killar eftersom en av dessa killar har henne som sin lillesyrra. Förstås problemet?
En kompis sa "följ ditt hjärta" men vaffan?!
Jag brukar inte skriva sådanahär trådar. Jag brukar tycka att de är ganska löjliga och onödiga. Men nu behöver jag tamejfan vägledning från många olika håll! Jag orkar inte med detta j**la VEL längre.. Wigger? Visdomsord?
JA!
2 Guest(s)