January 18, 2003
hata vinter, hata snö, hata kyla!
[Image Can Not Be Found]
Beror ju på vad man ska göra, ute och jobba i ~-15 är ganska lagom.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Joni wrote: För min del hade det mer än gärna kunnat vara 5m snö och -15 ÅRET RUNT! Snö är det bästa som finns och de bästa intressena kan utövas under vintertid ju!!!
Tjena kompis!
Du skrev just det jag skulle skriva. 😀
Så här års tittar jag upp mot himlen och hoppas att snön ska börja trilla ner. Ni övriga som gnäller på snö och kyla. Flytta! Ingen som hindrar er. 😉
March 10, 2003
Tja, jag gillar vinter om det är riktig vinter. Inte den skiten vi har på västkusten.
Slask och -5 ca. som känns som -50.
Bättre med ordentlig snö och runt -10 någonting. Så fuktigheten i luften försvinner.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 12, 2007
Ne.. varför inte säga så här... ni som vill hålla på och leka med snö blajjan ni kan åka till Fjällen;). Sommar FTW thats it. det ska inte spela nån roll när på dygnet man kan vara ute och leva som människa sommaren går det bra dygnet runt.. men Vintern där visar sig solen 5timmar om dan och när den inte gör det kommer Herr Kyla och bråkar mer än vanligt..
Ända positiva är väll att man kan sova en timme längre.
February 23, 2004
September 12, 2001
macrus wrote: Vad vet du om det? 😉
Iofs...men vad tjejen säger är ju inget att lägga någon som helst vikt på. 😉
Flytta bara...bara gör det och sluta gnälla. 😀
Om inte...detta är riktat till trådens övriga gnällpellar. Sluta gnälla över vintern för den finns där oavsett om ni vill det eller inte. Ta det som det är och njut.
Men jag misstänker att dessa gnällpellar alltid kommer att gnälla oavsett om solen skulle skina dygnet runt. 😉
Vissa gnäller för gnällandets skull...
3 Guest(s)