June 23, 2002
Fyhelvete vilket jävla oväder det var nu när jag och tjejen åkte hem från Västerås. Snöade som in i helvete och låg en massa snö på vägen, dock lär den försvunnit rätt fort ändå. Nåja när man väl kom till Stockholm var det bara regn och skit som vanligt ändå.
Tur att jag körde A4a istället för min lilla Peugeot 106 Rallye, hade inte varit allt för roligt misstänker jag.
February 12, 2003
macrus wrote: Fyhelvete vilket j**la oväder det var nu när jag och tjejen åkte hem från Västerås. Snöade som in i h*****e och låg en massa snö på vägen, dock lär den försvunnit rätt fort ändå. Nåja när man väl kom till Stockholm var det bara regn och skit som vanligt ändå.
Tur att jag körde A4a istället för min lilla Peugeot 106 Rallye, hade inte varit allt för roligt misstänker jag.
Jag började skruva ihop fronten på min 205:a när det var lite snöblandat regn, sedan blev det riktigt stora jävla flingor, sedan när jag var som mest förbannad började det regna... Sedan när det blev för mörkt för att skruva längre (tacksamt nog var jag färdig) hade det slutat regna. Jag önskar jag hade ett garage.
1 Guest(s)