June 17, 2001
Jag tycker att det är lite små kul...
Men sant, det börjar att bli utjatat, men då om det är samma saker hela tiden. När det kommer nytt så rockar det i 2 minuter... :hehe:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-10-03 21:54, Affix wrote:
Något så hemskt som det som har hänt kan det inte tjatas nog om, själv följer jag allt stenhårt och det borde ni också göra.
Ok, berätta för oss hur det går nu då !!
Hade bussterrorn idag något med det hela att göra? Hur många var teroristerna allt som allt på flygen. Exakta antal plz...
Är Fox o Scully inkopplade än?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 7, 2001
Jag börjar tröttna på USA:s tjurskit, säger att man ska attackera, hmm när då ???
För detta blir bara mer utdraget ju längre tiden går. Troligtvis så kommer USA att be båtarna och flygplanen kommat tillbax till USA. Nada händer förutom att USA ger pengar till de som bekämper terorrister 😀
June 3, 2001
On 2001-10-03 23:49, SimRacer wrote:
Jag börjar tröttna på USA:s tjurskit, säger att man ska attackera, hmm när då ???
För detta blir bara mer utdraget ju längre tiden går. Troligtvis så kommer USA att be båtarna och flygplanen kommat tillbax till USA. Nada händer förutom att USA ger pengar till de som bekämper terorrister 😀
Mja, USA lär nog slå till snart. Angreppet har ju sårat landets stolthet och trygghet rejält. Dom vill nog bara vara på den säkra sidan innan dom gör något, vilket som är en god idé. Titta bara på vad som hände med ryssarna när dom klampade in. Det kommer nog att bli en långdragen historia. 🙁
January 9, 2001
Något så hemskt som det som har hänt kan det inte tjatas nog om, själv följer jag allt stenhårt och det borde ni också göra.
jag med!
Att inte bry sig ger en sån ignorant attityd att man inte ens reagerar på att USA försöker rättfärdiga ett massmord genom att ge det ett fint namn!
Kriget mot terrorismen...
Men ingen reagerar?
Istället sitter man och letar fina teckenkombinationer med teckensnitt.
Har stött på människor som kan så lite så dom kallar bin laden för simsalabim??? och tycket själva att det är jätte kul???
Helt otroligt!
June 13, 2001
Men alla , både i media och privat ska dra likheter mellan bin-laden och en massa andra saker....det är precis som en ny mesias fast på andra hållet har fötts....
Ser man bara ett flygplan så ska ju tankarna gå till N.Y eller Bin-laden..
I litteratur-klassen ska det dras paraleller mellan bin-laden och stormakterna. på tv är det bin-laden skämt på rullande band. och alla program på tv ska det tas upp och dras likheter.... f-n nog nu.... det har hänt.. det kommer säkert efterdyningar...men gå till baks till vanliga livet nån gång...
🙄
June 14, 2001
On 2001-10-04 10:03, [LD] wrote:
Något så hemskt som det som har hänt kan det inte tjatas nog om, själv följer jag allt stenhårt och det borde ni också göra.jag med!
Att inte bry sig ger en sån ignorant attityd att man inte ens reagerar på att USA försöker rättfärdiga ett massmord genom att ge det ett fint namn!Kriget mot terrorismen...
Men ingen reagerar?
Istället sitter man och letar fina teckenkombinationer med teckensnitt.Har stött på människor som kan så lite så dom kallar bin laden för simsalabim??? och tycket själva att det är jätte kul???
Helt otroligt!
Snyggt skrivet mate!
1 Guest(s)