June 23, 2002
Är väl rätt okej här ute i Sollentuna, dock ogillar jag Stockholm då det gäller uteliv. Så stel och dålig stämning om man jämnför mot tex. Bollnäs. Det är säkert många som känner igen det fenomenet.
Dock rätt trött på krogen och föredrar hemmafester så det funkar väl ändå.
Ska inte klaga, många bra vänner och kan lira fotboll/basket/poker and shiat. h00den <3.
Lagom stor "håla".
Inte varit så roligt senaste 2 timmarna här i byn.. Tokåskat och varit strömlös i ca: 2 timmar, fick tebax strömmen nyssens.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 25, 2003
Smirnoff wrote: [quote=Tindy]Gävle:
Skittråkigt. Finns fan ingenting att göra om man är under 18.
Inga coola föreningar.
Det finns det dock visst 😀
Iaf på Vasa, TsRGO Samovar 😀
Vår förening, vi drog igång den bara för att få bidrag från skolan...
"Att öka kunskapen för rysk kultur genom musik, dans, litteratur och andra tillvägagångsätt".
Yeah, bullshit, vi super upp bidragspengarna i skolans lokaler. Hoho.
March 1, 2001
Jag kommer från Göteborg, där fanns d alltid aktiviteter och vänner att planlöst driva runt med på stan som ung.
Sen flyttade vi till Lerum två mil utanför och där fanns inte så mkt..Mest moppekids, snobbar med backslick och en ica butik eller två. Att åka till nattöppna Shell och köpa folköl var typ en höjdpunkt där. Dock är pubben som finns där (torarica) helt okej. Ganska trivsamt ställe faktiskt. Saknade dock lite "alternativt" folk där.
Nu bor jag i England och här trivs jag bra, glada människor. Mycket pubbar och nattklubbar med långa öppettider.
Flyttar jag tillbaks till sverige skulle vilja bo i Karlstad eller Hallland nånstans. Halmstad eller Malmö. Fina sandstränder där och mysig dialekt. Och Karlstad för att det är nära till Norge och bra skidåkning.
Stockholm är alldeles för hetsigt de gånger jag vart där även om jag blev vänligt bemött av folket. T ex så fick jag hjälp att packa matkassen i en liten ica butik vilket är mer än vad man förväntar sig.
July 27, 2002
Jag bor i Upplands Väsby, nära till stockholms innerstad osv. Men det är inte särskilt roligt alls. Jag vet inte hur det är att bo mitt i stan men jag tror jag skulle tycka det vore okey. Jag skulle helst vilja bo i något litet samhälle i Norrland eller liknande. 🙂 Trevlig miljö och stamkrogar. Finns så jävla mycket idioter i Stockholm...
August 7, 2001
Norrköping är rätt ok.
Finns mycket att göra en utekväll och det finns trevliga kafeér.
Finns Gocart, biljard, paintball, laserdoom, golf, minigolf, speedway, folkrace, motorcross, rally, fotboll(IFK Norrköping), museér, beachvolleyboll, frisbeégolf, fallskärmshoppning, segelflygning, badhus och massar med sjöar + en hel del aktiviteter till.
Så känner man sig rastlös är det bara att välja. 🙂
2 Guest(s)