June 3, 2001
Jag var ute på krogen i fredas..
Det händer inte ofta (1:a gången detta år) 😮 så det är en stor grej för mig.
Iallafall..
Framåt midnatt börjar det bli väldigt trångt på dansgolvet.
Plötsligt hör jag nån som skriker i örat:
"-Om inte du är bög så tycker jag att du ska gå här ifrån!"
Jag som inte hajjar ett dugg står där som ett frågetecken.
Vafan.. det var ju trångt så in i h-e jö.
Va ska man göra?
Dessutom så "följde" han efter mig på dansgolvet.
Dum jävel det där.
Lite senare.
En snubbe knackar mig på axeln och tycker att jag ska sluta åma mig mot hans tjej.
Jag som inte ens hade titta åt hennes håll.
För det första var hon för ung och för det andra så var hon knappast min typ (men det kunde ju inte han veta).
Va? Ååååkeeej... *långdraget* 😕
Hoppas inte en annan var/är/blir så jäfla sotis.
Inte nog med att man har blitt kallad homosexuell och blivigt anklagad för att försöka sno någons flickvän (det är emot regel nummer Ett).
Jag fick en armbåge på snocken me så det rann blod.
Å till sist...
Det är såååååå typiskt!
En kompis och hans tjej var på samma ställe som jag var på men dom var där igår.
Dessutom var "min" tjej med dom.. dvs: Kommer ni ihåg detta?
Jag som inte vågar.. fan.. jag som var så het på gröten i fredas.
Kanske jag hade vågat säga va jag tycker och tänker då. *suck*
Jag skulle haft tidernas chans. 😡
May 17, 2002
Mathias wrote: Det är därför jag håller mig till baren istället för dansgolvet 😉
Kan ju också vara för att jag inte kan dansa
på tal om din minitatyrtex läste jag en rätt kul podusserie för ett par veckor sedan. En av typerna i serien vaknar upp dagen efter med en megabaksmälla, han försöker radera minnesluckorna för att minnas vad han gjorde. Sist så kommer han ihåg att han dansade i går och tuppar därefter av.. rätt kul om man läser serien och inte läser Herr Krqagyzzz återberättelse av den ;).
June 23, 2002
Gueno wrote: "-Om inte du är bög så tycker jag att du ska gå här ifrån!"
Tänkte på det lite i efterhand...
Vill han att jag ska vara det eller?Underlig kille det där..
Höll mig på säkerhetsavstånd från honom resten av kvällen/natten i allafall.
Jag förstod det så.
Han tyckte väl du var för charmig och närmade sig hans brud för fort. 😀
May 17, 2002
BarateaU wrote: Finns alltid dryga typer som ska bli matcho när de får i sig alkohol.
"-Om inte du är bög så tycker jag att du ska gå här ifrån!"
Svara * Självklart att jag är homo *
Och när man fäller det svaret har man otur att stå mitt i en klunga av homofobiker. Tre dagar senare vaknar man på Sahlgrenska med endast vänsterörats stigbygel som helt ben i kroppen.... visst, bra idé.
February 1, 2002
haha.. du kanske va på en gaybar 🙂
Nämen nåt sånt där har jag aldrig råkat ut för...
June 23, 2002
Gueno wrote: [quote=macrus]Han tyckte väl du var för charmig och närmade sig hans brud för fort. 😀
Det var inte samma snubbe.
Jag är ganska tanig och han var rätt stor så jag vill inte gå nån närstrid precis.
Nej men du kanske råkad nudda hans brud eller nåt utan att du visste om det eller så tyckte han att du var för charmig bara så hade han en brud längre bort som du inte skulle få komma nära, eller så ville han jävlas bara. 😛
July 14, 2003
Ta allt sånt där som en komplimang. Någon är så osäker på sig själv att han tror att hans brud ska sticka iväg med dig (om du inte är bög). Detsamma när någon går förbi en och säger "Slappna av", då brukar jag flina och säga "tack!" för det är ju faktiskt en komplimang även fast dom inte menar det så. =)
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=macrus]Han tyckte väl du var för charmig och närmade sig hans brud för fort. 😀
Jag är ganska tanig och han var rätt stor så jag vill inte gå nån närstrid precis.
Är du snabb då? Sparka i pungen och spring om någon börjar mucka. 😛 Det har jag fått lära mig. =)
October 25, 2003
Dehman wrote: [quote=Gueno][quote=macrus]Han tyckte väl du var för charmig och närmade sig hans brud för fort. 😀
Är du snabb då? Sparka i pungen och spring om någon börjar mucka. 😛 Det har jag fått lära mig. =)
Det är ett fint sätt 😀
4 Guest(s)