June 18, 2001
Nä, på dansgolvet ska man va...
man trycker i sig en del sprit, mest GT's och Vodka Redbulls innan, sedan går man loss i ett par timmar till tung phet house!
Sedan när man är svettig som fan och går av ett par minuter, så kommer en brud och säger "Jag blir kåt av att se dig dansa!"
Vad svarar man?
Jag blev helt ställd iaf. och sa tack! 🙂 och gick ut på golvet igen och fortsatte!!!
Först när jag vaknade bakfull på morgonen förstod förstod jag att man fick en invit att nuppa... faaan, jag som var på dans humör!!!
December 31, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno][quote=Tindy]Det är ett fint sätt 😀
Inte om han sparkar först.
Nej men kaxiga killar brukar vilja slåss med händerna. Då de anser att pung-spark är löjligt. Men jag hade inte tvekat att göra det. 😛
först till kvarn? :bgrin:
gör så den andre inte får fler barn.
fint rim 🙂
July 18, 2003
macrus wrote: Eller så svarar man med nåt kaxigt tillbaka. 🙂
Visserligen inte så smart om det var en biff eller om man vill hålla sig från bråk som nog dem flesta vill.
Hmm, man kan ju vara lite kaxig och sedan ta en smäll eller två och vänta på att vakterna ska bära ut honom. Sen så om du har tur så tycker några tjejer synd om lilla dig 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
June 28, 2001
Gueno wrote: Å är en torrboll?
Nej tack.Edit: Jag kan inte heller dansa.
Ser ut som en flodhäst med epileptiska anfall.
Men det skiter jag i.Det är inte svårt.
Bara att hoppa runt lite och svänga med armarna.
[Tips]Kolla på dom andra.[/tips]
AMEN !
visserligen kan jag dansa, tror jag iaf, brudarna verkar gilla dansen... 😀
hett tips, kolla på hur alla andra gör och gör lika dant, men häng inte upp dig på samma person.
March 14, 2004
Dehman wrote: [quote=Gueno][quote=macrus]Han tyckte väl du var för charmig och närmade sig hans brud för fort. 😀
Det var inte samma snubbe.
Jag är ganska tanig och han var rätt stor så jag vill inte gå nån närstrid precis.
Är du snabb då? Sparka i pungen och spring om någon börjar mucka. 😛 Det har jag fått lära mig. =)
Det är bögigt.
February 23, 2004
ocz wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno][quote=macrus]Han tyckte väl du var för charmig och närmade sig hans brud för fort. 😀
Det var inte samma snubbe.
Jag är ganska tanig och han var rätt stor så jag vill inte gå nån närstrid precis.
Är du snabb då? Sparka i pungen och spring om någon börjar mucka. 😛 Det har jag fått lära mig. =)
Det är bögigt.
heh näh.. det e krav maga 🙂
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno][quote=Tindy]Det är ett fint sätt 😀
Nej men kaxiga killar brukar vilja slåss med händerna. Då de anser att pung-spark är löjligt. Men jag hade inte tvekat att göra det. 😛
Det är löjligt och grymt fegt.
Nej det är inte fegt. Om någon "biff" kommer och börjar bråka när man inte gjort något får de fanimig skylla sig själv.
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman][quote=Gueno][quote=Tindy]Det är ett fint sätt 😀
Det är löjligt och grymt fegt.
Nej det är inte fegt. Om någon "biff" kommer och börjar bråka när man inte gjort något får de fanimig skylla sig själv.
Eller så ger man fan i att röra honom och inte tjaffsa tillbaka.
Dock kan det vara lite svårt på fyllan. 😕
1 Guest(s)