June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus]
Dock kan det vara lite svårt på fyllan. 😕
Men alltså, jag mena så här, "biffen" ska t.ex. visa hur "häftig" han är inför sina kompisar eller en tjej och börjar knuffas/jabba. Då hade han haft en vänsterfot i det heliga.
Ja det är mycket möjligt.
Skulle iofs inte vara det första jag skulle tänka på, skulle bli så jävla lack så skulle dra en snyting i ansiktet på honom om jag hade fått i mig lite.
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Json_81][quote=DiDi]Är det kul på krogen?
Beror på vilken krog man går till, vilka som är där och vilket humör man är på.
Och hur mycket man får i sig bör nog tilläggas..
De få gånger jag varit ute har jag haft ganska tråkigt...
Då är du troligen ute med fel personer, på fel ställe och så kanske du borde sluta gå ut på tisdagar runt lunch ;).
July 18, 2003
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Json_81][quote=DiDi]Är det kul på krogen?
Beror på vilken krog man går till, vilka som är där och vilket humör man är på.
Och hur mycket man får i sig bör nog tilläggas..
De få gånger jag varit ute har jag haft ganska tråkigt...
Det var ju illa. Jag har haft roligt de flesta gånger jag har gått ut, tråkigast var nog när jag blev utslängd från samma pub 3 ggr en kväll :/
Men ta en charter ner till cypern, där kan man inte ha tråkigt. Var nere där en runda innan jag tog studenten, roligaste veckan i mitt liv 😀 Fest från ca 19:00 till 07:00
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Death On Wings][quote=DiDi]Är det kul på krogen?
Försök inte supa ner dig på krogen för det är då förbannat dyrt.
Och ta inte med visa kortet då kan en kväll genast bli dyrare 🙂
Det är lugnt... Jag är snål...
det kan ju vara därför du tycker det är tråkigt ;).
July 13, 2002
pcw wrote: [quote=DiDi][quote=Gueno][quote=DiDi]Det är lugnt... Jag är snål...
Det är du tills du blir onykter. 🙄
Jag blir aldrig riktigt onykter... Det kostar för mycket i relation till spritmängden...
Det är därför man förfestar 😉
Precis... att gå nykter till krogen är ju som att be om en fet barnota samtidigt som ändå saknar den där sista kicken.
July 18, 2003
pcw wrote: [quote=DiDi][quote=Gueno][quote=DiDi]Det är lugnt... Jag är snål...
Det är du tills du blir onykter. 🙄
Jag blir aldrig riktigt onykter... Det kostar för mycket i relation till spritmängden...
Det är därför man förfestar 😉
Instämmer!
En sak till angående det här med "biffen".
Man kan ju hoppas att någon dag så går han på fel person, t.ex. någon som är överjävlig på Teakwondo sen så kanske han slutar med det där.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
3 Guest(s)