June 28, 2001
jag kom just ihåg en grej,
jag putte bort en snubbe från dansgolvet engång, och när jag vände ryggen till så var han väldigt nära att nita mig bakifrån men hans polare hindrade honom.
och jag märkte ingenting förens min polare berättade det 5 min senare.
mindre smidigt.
July 13, 2002
DiDi wrote: [quote=Gueno][quote=Json_81]Öl = kul 🙂
Öl = smakar illa..
Dock ska jag lära mig dricka det.
Jag dricker inte öl för jag blir dålig i magen då... Hur kul är det att vara ute och få ont i magen...
Skit i att dricka ölen, drick den ca 5% av den som gör den rolig. Borde fungera 😀
August 20, 2001
Elias667 wrote: [quote=DiDi][quote=Gueno][quote=Json_81]Öl = kul 🙂
Öl = smakar illa..
Dock ska jag lära mig dricka det.
Jag dricker inte öl för jag blir dålig i magen då... Hur kul är det att vara ute och få ont i magen...
Skit i att dricka ölen, drick den ca 5% av den som gör den rolig. Borde fungera 😀
Drick ca 5% av vad?
July 13, 2002
DiDi wrote: [quote=Arny][quote=DiDi]Drick ca 5% av vad?
Drick bara alkoholen i ölen och lämna resten. 😕
Han skrev ju att jag skulle skita i att dricka ölen...
Om man bara vill åt alkoholen är det väl lika bra att dricka vodka eller liknande då...
Men vafan... svårt att fatta. Du behöver väl faen inte dricka just öl. Drick vad faen som helst som du blir dragen på. Sug på en tampong med läkarsprit om det så gör tricket. Och med 5% menar jag ju självklart att det är alkoholen du är ute efter...
Fast det kanske inte är så socialt att suga på tamponger (försök ragga på nån brud med en tampong i näsan så förstår du vad jag menar... inte för att jag vet av personlig erfarenhet :bok: ). Drick vin på förfesten, lite klassigt och gott om du hittar ett bra märke. Det blir lite sliskigt med alkoläsk i längden, men en eller två st eller nån schysst grogg är ju aldrig fel och enkelt att beställa på krogen. Kör inget med nått jävla paraply i dock sålänge du är i Sverige ;).
October 22, 2002
Arny wrote: [quote=DiDi]Jag är väl iförsig en sådan som anser att man inte ska behöva ta till alkohol för att ha skoj, fast ibland hjälper det ju dock...
Det hjälper onekligen oerhört mycket. Särskilt om man omger sig med onyktra människor är det inte särskilt kul att vara nykter.
Ganska värdelöst att gå ut nykter. visst man kan ha roligt åt jättefulla mäninskor. Man behöver ju inte vara aspackad, men bara lite lätt berusad så är det ju genast lite roligare.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=DiDi]Jag är väl iförsig en sådan som anser att man inte ska behöva ta till alkohol för att ha skoj, fast ibland hjälper det ju dock...
Det hjälper onekligen oerhört mycket. Särskilt om man omger sig med onyktra människor är det inte särskilt kul att vara nykter.
säger så här:
Visst kan jag ha kul utan alkohol, men varför chansa?
August 20, 2001
Jo jag vet... Jag är lång, inte korkad 😛
Om det är fest och alla kompisar är alkoholpåverkade och man kanske är chaufför så e det inte speciellt kul.
Men om man går på stan och ser fula människor ragla förbi är det ganska kul 🙂
4 Guest(s)