November 27, 2003
Kizo wrote: [quote=Fadern]Med användning av mp3-program kan de också användas för att bryta sig in i andras stereoapparater för att stjäla deras musik.
Jag brukar köra Winamp och Foobar, för att hacka grannarnas stereos, ni då?
Kontrollera grannens mopar via min Logitech steering wheel-drivrutin samt ta över grannens kök via IKEA Kitchen Planner 2.
:hb:
//Andreas
September 17, 2003
January 26, 2003
boman wrote: Uhm, den engelska sidan har ju varit uppe rätt länge och den svenska versionen är ju bara en översättning på den så... Och alla där på den engelska sidan har ju kommit fram till att det är ett skämt osv så jag tror inte så spec mycket på denna historia.
Dock så är den förbannat skoj att läsa, läste den för nåt år sedan. 😀
jo, det fattade jag från början
skickade bara med orginalsidan för att någon kanske ville läsa kommentarerna.
March 21, 2003
Delph1 wrote: [quote=Kizo][quote=Fadern]Med användning av mp3-program kan de också användas för att bryta sig in i andras stereoapparater för att stjäla deras musik.
Kontrollera grannens mopar via min Logitech steering wheel-drivrutin samt ta över grannens kök via IKEA Kitchen Planner 2.
//Andreas
Mmm jag med men du vill nog inte vet vad jag gör med min mus :cy:
September 16, 2002
Farbror wrote: [quote=Delph1][quote=Kizo][quote=Fadern]Med användning av mp3-program kan de också användas för att bryta sig in i andras stereoapparater för att stjäla deras musik.
//Andreas
Mmm jag med men du vill nog inte vet vad jag gör med min mus :cy:
Vill du prova min joystick?
April 10, 2003
Tror jag hittade länken på entesity för länge sen men den klart mest sköna delen enligt mig var den här.
If your son has requested a new "processor" from a company called "AMD", this is genuine cause for alarm. AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off" copies of American processor chips. They use child labor extensively in their third world sweatshops, and they deliberately disable the security features that American processor makers, such as Intel, use to prevent hacking. AMD chips are never sold in stores, and you will most likely be told that you have to order them from internet sites. Do not buy this chip!
2 Guest(s)