February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mean Machine]Huvudperson = självklart.
Kompisgäng = Fan heller...;)
Nej, men jag har ofta en förmåga att råka hamna i centrum av nån anledning, folk ser mig som nåt j**la djur eller nåt, för att man nu råkar våga vara lite annorlunda...
Haha, känner igen de där. 😀 (Speciellt djur delen)
Hmm... Ta inte illa upp, men du är den människa på jorden jag skulle vilja ha minst gemensamt med...;)
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Mean Machine, å hur skulle jag inte kunna ta illa upp av det? :square: Är iaf rädd för att de jag sa är den bittra sanningen, de där senariot har ja genomlitit ett par gånger... Fast oroa dig inte, ja är mycket snyggare än dig så det har vi inte gemensamt. 😀
Hah, självförtroende har du iaf...;)
October 2, 2003
Nja...alltså oftast är det så att man har olika roller i ett "gäng"..en är clown, en är smart, en är sjuk i huvudet osv... tycker att alla dessa har sina egna huvudroller...sen kan man ju fråga VILKEN huvudroll man har 🙂
Edit: Jag skiftar...ibland är jag clown och ibland är jag "the don" 😀
June 23, 2002
Haha.. låter som om det är lågstadiet. 😉
Visst fan finns det ett kompisgäng men nån jävla "huvudperson" tvekar jag ju på. 😛
Inte i nått kompisgäng, då det säkert är en 3-4st. Ja ni fattar vad jag menar. Polare som hänger med andra sen några andra som inte hänger med dom osv vilket gör det till olika kompisgäng. 🙂
August 16, 2002
när jag hänger med helix o korspo så är jag huvudpersonen... dom båda är så initiativlösa och tråkiga att jag måste göra allt själv
när jag hänger med andra så är vi alla huvudpersoner... mina polare är typ kvinnliga huvudpersoner och jag är den heta manliga huvudpersonen
December 15, 2003
Jag är en ganska liten huvudperson, mina polare sitter helst hos mig då jag varit ungkarl de senaste åren, så de ringer mig för att undra vad som händer. Kärringens (endast en slags "särbo")släkt frågar mig var hon är och gör (hon är bra på att stänga av mobil). Halva min släkt tar kontakt med mig för att diskutera den andra halvan av släkten då jag har koll på det mesta.
Jag är ju snickare så skall nån i släkten ha nåt fixat så gör jag det. Plattsättning, golvläggning etc och inte att förglömma så är jag släktens datorfixare så där kommer det över folk med. När mina morföräldrar levde så ringde de mig om det var nåt, vilket mina farföräldrar fortfarande gör (där anser jag hellre att de kunde ringa sina egna barn-finns flera av dem, däribland mina föräldrar, istället för mig, en av kanske 15 barnbarn)
Jo, jag skulle nog kunna påstå att jag är en centralfigur i min bekantskapskrets 😉
January 28, 2003
abishai wrote: huvudperson har jag inte hört talas om, jag är väl mer en bröstperson. det är ju rätt inne med rövpersoner nu, men jag håller iskallt på bröst!
Lite sent i tråden för att det verkligen skulle slå 😛
Jag vet inte vad jag är, men ingen huvudperson. Om man skall säga som abishai så är det nog en blandning mellan röv och bröstperson 🙂
December 18, 2001
Mean Machine wrote: Huvudperson = självklart.
Kompisgäng = Fan heller...;)
Nej, men jag har ofta en förmåga att råka hamna i centrum av nån anledning, folk ser mig som nåt j**la djur eller nåt, för att man nu råkar våga vara lite annorlunda...
Folk som säger att dom är anorlunda brukar oftast vara precis som alla andra. Dom inser det bara inte.
För det mesta är det mörkklädda svartrockare som tror att dom är anorlunda men dom är ju precis som alla andra svartrockare eller hur!?
1 Guest(s)