June 28, 2001
Zyrus wrote: [quote=Mean Machine]Huvudperson = självklart.
Kompisgäng = Fan heller...;)
Nej, men jag har ofta en förmåga att råka hamna i centrum av nån anledning, folk ser mig som nåt j**la djur eller nåt, för att man nu råkar våga vara lite annorlunda...
Folk som säger att dom är anorlunda brukar oftast vara precis som alla andra. Dom inser det bara inte.
För det mesta är det mörkklädda svartrockare som tror att dom är anorlunda men dom är ju precis som alla andra svartrockare eller hur!?
men om andra normala säger att man är annorlunda, blir den som är normal annorlunda då ?
May 10, 2002
Mind wrote: [quote=Zyrus][quote=Mean Machine]Huvudperson = självklart.
Kompisgäng = Fan heller...;)
Nej, men jag har ofta en förmåga att råka hamna i centrum av nån anledning, folk ser mig som nåt j**la djur eller nåt, för att man nu råkar våga vara lite annorlunda...
Folk som säger att dom är anorlunda brukar oftast vara precis som alla andra. Dom inser det bara inte.
För det mesta är det mörkklädda svartrockare som tror att dom är anorlunda men dom är ju precis som alla andra svartrockare eller hur!?
men om andra normala säger att man är annorlunda, blir den som är normal annorlunda då ?
är det inte så att alla andra än annorlunda och man är själv den enda som är normal? eller är jag helt sjuk i huvudet?
senaste frågan var retorisk. :bok:
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mean Machine]Hah, självförtroende har du iaf...;)
De är de som gör mej, mej.. 😀 Va gör dej, dej då? Strippat i skolmatsalen? Moonat på julpjäsen inför 2000 pers i publiken?
Mjaa, nog fan har jag också självförtroende, men samtidigt är jag självmedveten, vilket gör mig lite deprimerad ibland...;)
February 12, 2002
rsastin wrote: Nja, kan jag inte påstå.
Men folk ringer oftast till mig först när det är någon aktivitet på gång och om jag vill hänga på.
Så jag är väl en allmänt trevlig person som folk vill ha i deras omkrets.
Folk ringer mig när de behöver underhållning till festen. 😀 Eller rättare sagt när de vill ha en fest med lite fart i.. 😉
Mean Machine wrote: [quote=MrWeizel][quote=Mean Machine]Mjaa, nog fan har jag också självförtroende, men samtidigt är jag självmedveten, vilket gör mig lite deprimerad ibland...;)
I ditt fall så hade jag med blivit det 😉
Mwahaha...;)
Huh? :apa:
May 9, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=rsastin]Nja, kan jag inte påstå.
Men folk ringer oftast till mig först när det är någon aktivitet på gång och om jag vill hänga på.
Så jag är väl en allmänt trevlig person som folk vill ha i deras omkrets.
Folk ringer mig när de behöver underhållning till festen. 😀 Eller rättare sagt när de vill ha en fest med lite fart i.. 😉
Jo, folk lyckas få ett gott skratt i min närhet. 🙂
Speciellt efter ett par öl när man börjar bli varm i kläderna.
Då kan det bli ett och annat skämt.
Får jag i mig ett par öl till så lyckas jag alltid bli en "DJ".
En polare har en liten mixer med mikrofon och två CD spelare.
Det bordet lyckas jag alltid dra fram och fippla med när det är fest hos honom.
Brukar bli ganska kul.
1 Guest(s)