February 10, 2005
ja dricker inte kaffe regelbundet men det händer....
men ärligt gott folk, en dricka för män e te! o då menar jag inte brittisk fjoll lipton, som dock kan ha sina stunder då menar vi te aus mellanöstern eller om asien....mums....Für MÄN! o fyfan va kaffe igentligen e fjolligt! 🙂
där har vi mina två ören iaf
March 11, 2003
Bobby Bullhorn wrote: ja dricker inte kaffe regelbundet men det händer....
men ärligt gott folk, en dricka för män e te! o då menar jag inte brittisk fjoll lipton, som dock kan ha sina stunder då menar vi te aus mellanöstern eller om asien....mums....Für MÄN! o fyfan va kaffe igentligen e fjolligt! 🙂
där har vi mina två ören iaf
Te är fasen det fjolligaste man kan dricka!! Ligger i ungefär samma klass som rosa drinkar med paraplyer....:D
February 10, 2005
March 11, 2003
Bobby Bullhorn wrote: meeen guuuud asså 🙂 e kaffe manligt för att den e stark o bitter, du, det e bittert att få en stock i arslet, e det manligt då? 🙂
Allvarligt talat så förstår jag inte alls hur du gör paralellen med saker uppstoppade i arslet, men det kanske är något du har erfarehet av...
Dock så anser jag inte att kaffe är särskilt bittert. Dock så brukar jag tycka det om te. Det smakar mest strävt och bittert. Kräver socker och mjälk för att vara drickbart. De enda gångerna man dricker te är ju när något kvinnligt bjuder på det, sena kvällar.....
February 10, 2005
hehe du skall veta hur lätt jag drar skumma paralleller som ingen förstår men jag finner självklart.
ok ja har ju iof bara sovit 8 timmar på 48 timmar men det jag menar e, att om te e fjolligt som rosa drinkar för att det e sött o femenint så kaffe väll starkt o bitter/beskt o det e inte skönt precis som att bli petat i rumpan om man inte villigt går med på det....
ok det gååår inte att rädda situationen här asså! 🙂
nä men apropå kaffes bitterhet så går det inte att dricka kaffe utan mjölk o socker tycker jag, e inte så mycket för bittert/altför röstat men rundheten i kaffe kan vara gott....dock finner jag te mycket mer av en sälskaps dricka o mycket mer variationsrik...kan ju vara för att jag vuxit upp med te kulturen istället för kaffe kulturen, och för att te har lättare för sig att få en söt men ändå inte vara för mycket till skillnad från kaffe, kräver mer att man vänjer sig tycker jag
aja smaken e som baken (nu börjar jag bli rädd för mina paralleller till bakdelar)
Dricker kaffe nästan konstant..
Utan snus och kaffe skulle jag klättra på väggarna.
Skulle nästan varit en poll om hur mycket kaffe man dricker, har nog viss segerchans då.
Kan väl säga som så att här hemma går det typ 1 kg/veckan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
obelix wrote: Dricker inte Kaffe, inte Thé.
Jag snusar inte, röker inte, och dricker ingen alkohol heller...
Slutade även att äta godis och skräpmat för ett tag sedan...
Satan vad tråkigt livet verkar vara. :bgrin:
En sketen skattesmitare..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix]Dricker inte Kaffe, inte Thé.
Jag snusar inte, röker inte, och dricker ingen alkohol heller...
Slutade även att äta godis och skräpmat för ett tag sedan...
Satan vad tråkigt livet verkar vara. :bgrin:
En sketen skattesmitare..
Med stora mått.
När jag drack, så blev det mest smuggelsprit eller hembränt. :pidu:
January 12, 2004
blir *MINST* tre koppar den timmen innan jag släpar mig iväg till mitt vuxendagis, och minst 4 till där innan klockan e 12:00.. sen lugnar jag ner mig lite & det blir bara 3-4 koppar på eftermiddagen.
inte konstigt att jag behöver kaffe när en normal natts sömn för mig innebär som bäst 4-5 timmar :/
2 Guest(s)