June 17, 2001
Egentligen skulle man tagir ut dessa frågor och klistrat in dom i forumet och sen bett er att svara på dom utan att ni hade vetat om vad det var för test. Slå vad om att 99% hade fått mer då 😉 (Framför allt Kååre)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 13, 2002
silke wrote: kändes som jag svarade ja på typ alla frågor men då jag räknade ihop va de "bara" 56 Ja svar
Här är alltså den som, för nuvarande, är NH's geek commander 😛 😀 MEN TÄVLINGEN FORTSÄTTER 8) !!!
Men ja tror att [NH] WIGGER någ hade en rätt saftig % han med eftersom han påstår att andra ljuger :cy: vad döljer du wigger 🙄 :bok: ..... 🙂 :bgrin:
January 4, 2001
[NH wrote: WIGGER]Egentligen skulle man tagir ut dessa frågor och klistrat in dom i forumet och sen bett er att svara på dom utan att ni hade vetat om vad det var för test. Slå vad om att 99% hade fått mer då 😉 (Framför allt Kååre)
haha... du tror det va... 🙂
Nåja Wigger... jag kan iallafall svara ja på "Är din vikt lägre än ditt IQ?" utan att ljug för mig själv... vilket jag vet att du inte kan.. 😉
1 Guest(s)