Delph1 wrote: Suck, jag åker bort till Intel en helg och det ballar ur. >_< //Andreas
Att läsa på regelsidan:
* Var trevlig och bemöt andra medlemmar med respekt även om du inte alltid delar deras åsikter.
* De är ej tillåtet att gå till personangrepp och/eller skriva stötande eller ärekränkande inlägg.
Gäller dessa regler inte admin/mods?
Eller är det så att "Titeln" är ett undantag från reglerna?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Delph1 wrote: Jag har som sagt varit borta hela helgen. Gjorde bara något sporadiskt inhopp när tid fanns.
Reglerna gäller för alla, det kommer nog en förklaring.
//Andreas
Servera då gärna en förklaring och vem det var som ändrade min titel fram å tebax också för bra precis 2 år sedan, jag tycker jag väntat länge nog på det nu. Den gången fanns ingen moderator som tog på sej det.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 25, 2007
ilg@dd wrote: [quote=Delph1]Jag har som sagt varit borta hela helgen. Gjorde bara något sporadiskt inhopp när tid fanns.
//Andreas
Servera då gärna en förklaring och vem det var som ändrade min titel fram å tebax också för bra precis 2 år sedan, jag tycker jag väntat länge nog på det nu. Den gången fanns ingen moderator som tog på sej det.
Skulle inte du lämna forumet?
Att ledningen på detta forumet är dålig och extremt subjektiv kommer nog inte som en nyhet för någon.
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1]Jag har som sagt varit borta hela helgen. Gjorde bara något sporadiskt inhopp när tid fanns.
//Andreas
Jag har sagt mitt redan och vad jag vet.
//Andreas
Kaffe wrote: [quote=ilg@dd][quote=Delph1]Jag har som sagt varit borta hela helgen. Gjorde bara något sporadiskt inhopp när tid fanns.
//Andreas
Skulle inte du lämna forumet?
Nej, varför det?
Kikar du lite noggrannare i inläggen, så upptäcker du att det är Josey Wales som gjort det.
September 12, 2001
Josey Wales wrote: [quote=skiroy]
Ok...det finns fusk. Det är vi överens om. Men fusket vad gäller detta är knappast speciellt stort.
Men vi kan ju göra ett experiment...du får klippa av alla band med familjen på prov och sedan se hur pass ekonomiskt det slår. Varsågod och sätt igång nu mannen!
Fan...du förutsätter att alla är fuskare. Fine...det säger allt om dig!
"En tjuv känner igen tjuv bäst" Det är vad du är.Du hajar vad jag menar ?
Edit: Du är ju för sjutton en bidragstagare också...du lyfter ju barnbidrag ju och kanske även bostadsbidrag. Ok ok...avsäg dig iaf barnbidraget så ska jag inte påstå att du är en bidragstagare!
Nu slog du i alla fall världsrekord i att missförstå ett inlägg.
Jag tar det i punktform för enkelhetens skull.
- Jag tycker att situationen för ensamstående föräldrar i Sverige är svår
- Jag menar också att man borde göra något åt det
- Det jag menar med mygel är att det finns folk som låtsas flytta isär (jo, det gör det jag har stött på flera stycken i mina dagar), skulle bidragen för ensamstående öka så skulle också fusket göra det.
- Vad mina band med familjen och eventuell klippning av dessa har med det här att göra kan inte jag förstå men du kan säkert berätta det för mej.
- Barnbidraget kan man inte säja ifrån och ja, det är vansinnigt att betala ut barnbidrag till alla utan behovsprövning. De pengar vi får i barnbidrag går dock oavkortat till barnen i form av sparande så jag rör inte de pengarna själv någonsin, någon gång
- Bostadsbidrag har jag aldrig haft
- Jag har aldrig fuskat med ett bidrag i hela mitt liv.
- Jag förutsätter inte att alla är fuskare, däremot finns det väldigt många som fuskar med olika bidrag. Det måste man nog vara bra naiv för att inte inse.
Till sist så har jag bara en fråga. Varför är jag en tjuv?
Ok...nu har jag varit tämligen off från forumet ett tag på grund av jobbet men ska ge ett par svar. (mitt inlägg var inte missförstånd för fem öre...)
Du insåg inte riktigt att mitt inlägg var lite av en flame likväl du kan slänga in inlägg lite grann i den stilen.
Nåja...vi är iaf tämligen överens på ett par punkter måste jag faktiskt säga men jag hoppar över dessa då det finns mer prio på en annan sak att lyfta fram nu.
Huvudpunkten...jag kunde aldrig i mina vildaste drömmar tro att du skulle reagera så hårt på mitt skämt angående din tillfälliga titel. ( ja det var en titel som var tillfällig)
Det var jag som satte din titel för att skoja lite med dig och att du tog det på detta sätt var tämligen extremt i mitt tycke. Du tog i af illa upp. Ok...ber om ursäkt för detta i fall du nu läser detta. ( jag var ytterst nära att ändra din titel efter detta till "Totalt humorlös") 😉
:pray:
Respect..
2 Guest(s)