July 19, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Starscream][quote=keffing]jag blev mobbad när gick i typ ettan... sen skallade jag en kille i ansiktet o sparkade en annan i kulorna så blev vi polare istället!
😮
Vadå? är det inte så du skaffar nya polare Starscrem lr?
btw keffing, ettan eller ettan?
Ettan måste det varit 😉
Näe, men lågstadiet för vi gick i samma klass i gymnasiet och då var han inte mobbad utan bara "speciell"
January 14, 2002
Death On Wings wrote: Får man fråga varför ni blev mobbade ? Om nu folk hadde en orsak till varför du just gav sig på er.
Ni behöver ju inte ta upp det om det är för personligt dock.
i "hans" ögon var jag en jävla tjockis.. har typ alltid varit störst av alla i min ålder (både längd och bredd) men tack vare det har jag alltid varit starkast också .. nu är jag iaf 183cm och väger 110-115 kg så nu är det ingen som vågar sig på något.
PS: vet att jag inte är så värst lång men endå 😛
March 14, 2004
Quarzi wrote: [quote=Death On Wings]Får man fråga varför ni blev mobbade ? Om nu folk hadde en orsak till varför du just gav sig på er.
i "hans" ögon var jag en j**la tjockis.. har typ alltid varit störst av alla i min ålder (både längd och bredd) men tack vare det har jag alltid varit starkast också .. nu är jag iaf 183cm och väger 110-115 kg så nu är det ingen som vågar sig på något.
Muskler eller fett?
August 16, 2002
HELIX wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Starscream][quote=keffing]jag blev mobbad när gick i typ ettan... sen skallade jag en kille i ansiktet o sparkade en annan i kulorna så blev vi polare istället!
😮
Vadå? är det inte så du skaffar nya polare Starscrem lr?
btw keffing, ettan eller ettan?
Ettan måste det varit 😉
Näe, men lågstadiet för vi gick i samma klass i gymnasiet och då var han inte mobbad utan bara "speciell"
det var du som var speciell... jag var han som umgicks med speciella...
October 24, 2002
Någon gång i tvåan (lågstadiet) började jag lipa för att alla var emot mig på gympan, förutom det kan jag inte minnas att jag upplevt någon form av mobbing. Har deltagit i mobbing dock, jag kunde försvara varför jag gjorde det och var absolut inget jag tyckte var fel. Nu anser jag naturligtvis att det var dumt gjort, personen som jag var med och mobba är fortfarande utstött, svider faktiskt när man tänker på det, har dessutom aldrig bett om ursäkt. Nu kommer väl alla attackera mig för att jag var för ärlig 🙂
January 12, 2004
Death On Wings wrote: Får man fråga varför ni blev mobbade ? Om nu folk hadde en orsak till varför du just gav sig på er.
Pga att jag var större än dom andra, samt att jag hade alkoholiserade föräldrar..
Tex, när jag gick i 7:an var jag större än dom i 9:an.
Var alltid minst 10kg och 10cm längre än de andra med undantagfrån en annan klasskompis.
January 14, 2002
ocz wrote: [quote=Quarzi][quote=Death On Wings]Får man fråga varför ni blev mobbade ? Om nu folk hadde en orsak till varför du just gav sig på er.
i "hans" ögon var jag en j**la tjockis.. har typ alltid varit störst av alla i min ålder (både längd och bredd) men tack vare det har jag alltid varit starkast också .. nu är jag iaf 183cm och väger 110-115 kg så nu är det ingen som vågar sig på något.
Muskler eller fett?
har alltid varit en blandning av dom 2 sakerna 😛 men sen jag gick i målbrottet så har musklerna utvecklats mer skulle jag tro (i 6'an - 7'an då..)
så länge jag klarar att ta min egen vikt i bänken och min vikt + 50 kg i benpress så är jag nöjd.. fast tar en del till vet jag.
June 3, 2001
Jag har en kompis som är lite stollt..
Han mobba en snubbe i gymnasiet.
Under tre års tid sa han "-Du är bög, du är bög, du är bög, du är bög, du är bög, du är bög!" till en kille.
Sista året så svarade den mobbade: "Ja.." och visade pojkvännen.
Minen på min polare måste vart obetalbar.
March 5, 2002
hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Iron Maiden - 1988 - Maiden EnglandIron Maiden - 1988 - Maiden England1 - Moonchild.mp3
2 Guest(s)