December 15, 2002
Fackamato wrote: hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Iron Maiden - 1988 - Maiden EnglandIron Maiden - 1988 - Maiden England1 - Moonchild.mp3
varför va dom på dig då?
January 12, 2004
Fackamato wrote: hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Iron Maiden - 1988 - Maiden EnglandIron Maiden - 1988 - Maiden England1 - Moonchild.mp3
Då blir du tyvärr inte bättre än vad dom var...
February 10, 2004
´blev mobbat 1år på lågstadiet i 1an.. nån turk från saodia arabien (stavs det så?:P), som höll på.
hämtade farsan en dag som kom å skällde ut honom så han började gråta och kissade på sig =) tror att han gick i 6an eller 7an då... Hmm undrar vem det är som e mobbad igentligen som kissar på sig av en tillsägelse 😉
February 10, 2004
Gueno wrote: Jag har en kompis som är lite stollt..
Han mobba en snubbe i gymnasiet.
Under tre års tid sa han "-Du är bög, du är bög, du är bög, du är bög, du är bög, du är bög!" till en kille.
Sista året så svarade den mobbade: "Ja.." och visade pojkvännen.Minen på min polare måste vart obetalbar.
Hahahaha :bgrin:
de va rolit
March 5, 2002
Extatic wrote: [quote=Fackamato]hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
varför va dom på dig då?
ja du.. jag frågade dom. Svaret jag fick: "för att du är ful". Stämmer säkert men det är ingen anledning till att förstöra någons liv...
March 5, 2002
obelix wrote: [quote=Fackamato]hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Visste att det skulle komma men det skiter jag i, bara jag får MIN hämnd, skiter i resten.
January 12, 2004
Fackamato wrote: [quote=obelix][quote=Fackamato]hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Visste att det skulle komma men det skiter jag i, bara jag får MIN hämnd, skiter i resten.
Förstår mer än väl hur du tänker, jag gör lika dant ibland.
Men två fel gör inte ett rätt tyvärr...
October 24, 2002
obelix wrote: [quote=Fackamato]hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Vem är det som avgör vem som är "bättre"? Att få ut sin hämd är väldans tillfredställande, det enda jag tycker att man ska se till är att inte råka ut för mer skit på grund av att man tagit ut hämd.
Varför göra rätt när fel känns så mycket bättre?
January 12, 2004
bjorne wrote: [quote=obelix][quote=Fackamato]hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Vem är det som avgör vem som är "bättre"? Att få ut sin hämd är väldans tillfredställande, det enda jag tycker att man ska se till är att inte råka ut för mer skit på grund av att man tagit ut hämd.
Sunt förnuft talar om vad som är rätt och fel...
Ibland är det bästa inte att få hämnd.
December 15, 2002
Fackamato wrote: [quote=Extatic][quote=Fackamato]hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
varför va dom på dig då?
ja du.. jag frågade dom. Svaret jag fick: "för att du är ful". Stämmer säkert men det är ingen anledning till att förstöra någons liv...
verkar vara intellektuella pojkar som jävlades med dig...not
October 24, 2002
obelix wrote: [quote=bjorne][quote=obelix][quote=Fackamato]hela högstadiet. väntar bara på att få möta snubbarna som mobbade mig då... helst när jag är lite på örat (vågar inte annars), så jag kan ge dom en rejäl omgång! då skiter jag fullständigt i vad som händer med mig, bara jag får gå lös på en av dom jävlarna. 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Sunt förnuft talar om vad som är rätt och fel...
Ibland är det bästa inte att få hämnd.
"Sunt förnuft är mängden fördomar en människa har skaffat sig vid en ålder av 18 år." - Albert Einstein
Självklart är inte hämnd alltid bästa lösningen, kan man dock ta ut hämnd utan att riskera skit, varför ska man då stoppas av moral?
December 4, 2002
Är man mobbad under gymnasiet får man fan skylla sig själv
att man inte är mogen nog att göra nånting åt de!
Är man mobbad i högstadie tycker jag också man ska ha mod att
göra nånting åt de t.ex. säga till nån vuxen och ta in jäklarna på
samtal när deras föräldrar är med!
Nej jag har aldrig blivit mobbad, hade ja blivit de skulle jag såklart kopplat in någon vuxen..
January 12, 2004
Spyder wrote: Är man mobbad under gymnasiet får man fan skylla sig själv
samtal när deras föräldrar är med!Nej jag har aldrig blivit mobbad, hade ja blivit de skulle jag såklart kopplat in någon vuxen..
Detta är nog det mest korkade och idiotiska inlägg jag har läst på länge när det gäller mobbing. 👿
October 24, 2002
obelix wrote: [quote=Spyder]Är man mobbad under gymnasiet får man fan skylla sig själv
samtal när deras föräldrar är med!Nej jag har aldrig blivit mobbad, hade ja blivit de skulle jag såklart kopplat in någon vuxen..
Detta är nog det mest korkade och idiotiska inlägg jag har läst på länge när det gäller mobbing. 👿
Håller med. Bäst av allt är ju att han sedan säger att han inte har någon personlig erfarenhet.
Spyder, vakna och känn lukten av verkligheten istället för att försöka skapa en häftig image av dig själv på nätet.
September 16, 2002
Spyder wrote: Är man mobbad under gymnasiet får man fan skylla sig själv
Är du verkligen sådär blåst i skallen? :burn:
Grejen med mobbing är att personen i fråga bryts ner, han/hon känner att det inte finns något att göra åt saken!
Jag känner/kände en kille som tog livet av sig sista året på gymnasiet för att det blev för tufft.
Det märks att du inte blivit mobbad, det har jag inte jag heller, men jag har ändå mer vett än att uttrycka såndär idioti!
4 Guest(s)