March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Zyrus][quote=laudanum][quote=Zyrus][quote=Dehman]Vet inte om man kan säga att jag är singel, har ett Kollektivtförhållande med Rebecca, Asta, Karin och Anna. :bgrin:
Då är du väldigt singel! Och om dom inte vet om det redan och får reda på det så blir du ännu mer singel!
Du kanske skulle läsa Dehmans sign innan du kommenterar. Lite lättare att förstå vad han förhoppningsvis menar 😉
hahahahaha :D/ missade ju jag helt :bgrin:
Fast det blev ju rätt i alla fall. Om han talar om för potentiella flickvänner, att han bor med sina fyra datorer, som han har namngivit, då lär det inte bli mycket av den varan i alla fall......;)
Alltså, jag har inget problem med att skaffa tjejer. Bara det att jag är så satans kräsen samt att jag inte vill "binda" mig. Rebecca, Asta, Karin och Anna är pålitliga, de finns alltid där för mig. 😉
Sen att killar stöter på mig, vet jag inte vad jag ska säga om. :bgrin:
February 12, 2002
Dehman wrote:
Sen att killar stöter på mig, vet jag inte vad jag ska säga om. :bgrin:
Är medlem på porrigt.se.. Ja du hörde rätt.. iaf där är det likamånga killar som det är tjejer som stötit på mig,, :cy: Nu äre ju inga imponerande siffror 3/3 men är ändå skrämmande statestik..
Var en transvesti som sa att jag var söt som en marräng med grädde på.. :cy: :cy: :cy:
December 18, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Dehman] Sen att killar stöter på mig, vet jag inte vad jag ska säga om. :bgrin:
Är medlem på porrigt.se.. Ja du hörde rätt.. iaf där är det likamånga killar som det är tjejer som stötit på mig,, :cy: Nu äre ju inga imponerande siffror 3/3 men är ändå skrämmande statestik..
Var en transvesti som sa att jag var söt som en marräng med grädde på.. :cy: :cy: :cy:
hahahahaha! där kommer då aldrig jag att bli medlem kan ja lova!
January 15, 2004
denstore wrote: [quote=Dehman]Alltså, jag har inget problem med att skaffa tjejer. Bara det att jag är så satans kräsen samt att jag inte vill "binda" mig.
ROTFLMAO!! Det där är ju äldsta klyschan i världshistorien!
Jag kan, men jag vill inte. Har inte tid just nu......:D
Jag tar åt mig lite.. Det är faktist ganska tidskrävande. Om man inte är sambo, eller har ett riktigt långt förhållande bakom sig, så duger det oftast inte med att prioritera andra saker.
Fast Dehman, låter lite väl kaxig kanske? 😛
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Dehman] Sen att killar stöter på mig, vet jag inte vad jag ska säga om. :bgrin:
Vad heter du på porrigt.se???
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Dehman]Alltså, jag har inget problem med att skaffa tjejer. Bara det att jag är så satans kräsen samt att jag inte vill "binda" mig.
Det är faktiskt sant. Så fort jag närmar mig ett förhållande "ballar" jag ur.
Ta med mig ut på krogen i Lund någon dag så ska du få se. 😉
Jag har också konto på porrigt.se 😉 Hade det innan det blev offentligt. Var lite av en testperson. 😉
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=denstore][quote=Dehman]Alltså, jag har inget problem med att skaffa tjejer. Bara det att jag är så satans kräsen samt att jag inte vill "binda" mig.
Det är faktiskt sant. Så fort jag närmar mig ett förhållande "ballar" jag ur.
Ta med mig ut på krogen i Lund någon dag så ska du få se. 😉
Jag har också konto på porrigt.se 😉 Hade det innan det blev offentligt. Var lite av en testperson. 😉
Får jag ta på dig på porrigt.se?
5 Guest(s)