March 11, 2003
Dehman wrote: Det är faktiskt sant. Så fort jag närmar mig ett förhållande "ballar" jag ur.
Ta med mig ut på krogen i Lund någon dag så ska du få se. 😉
Det är ju där felet kommer. Man träffar ingen som vill ha ett vettigt förhållande på krogen.
Men vi borde fixa ett litet NH-möte i Lund någon gång under våren. Man kan ju alltid sitta och sörpla i sig några kalla på en uteservering någonstans. Det är alltid trevligt att vila ögonen på något annat än en dataskärm....;)
January 28, 2003
Pim_ wrote: [quote=BelGarath]Jag blev dumpad för ett par veckor sen...har kommit över henne nu..från och med nu ska jag bara bli ihop med äldre tjejer som vet va dom vill.
Kruxet är väl bara att äldre tjejer vill ha äldre killar med pengar...
Iaf ingen som sminkar sig och skär sig i armarna :bgrin:
Bara skämtar med dig Bella 😉
För att svara på frågan...
7 månader på tisdag, inte singel med andra ord 8)
November 22, 2001
BelGarath wrote: Jag blev dumpad för ett par veckor sen...har kommit över henne nu..från och med nu ska jag bara bli ihop med äldre tjejer som vet va dom vill.
Du är 17-18 va?
Räkna inte med att äldre tjejer vet vad de vill, iaf inte upp till ~25 efter det vet jag inte.
January 28, 2003
Json_81 wrote: [quote=BelGarath]Jag blev dumpad för ett par veckor sen...har kommit över henne nu..från och med nu ska jag bara bli ihop med äldre tjejer som vet va dom vill.
Du är 17-18 va?
Räkna inte med att äldre tjejer vet vad de vill, iaf inte upp till ~25 efter det vet jag inte.
Fråga denstore, han har säkert någon bitterh... livserfarenhet som han kan dela med sig av angående detta
November 22, 2001
ruski2 wrote: Yepp, singel (loser) 4 life. 8)
Klaga inte på att vara singel.
Tänk på att ingen gnäller för att du sitter o spelar tv-spel hela natten.
Ingen klagar på att du surfar för mycket.
Ingen tycker att du lägger för mycket pengar på spel/datordelar.
Ingen blir arg för att du går ut med polarna för att dricka 1-2 öl och kommer hem dyngrak 5 på morgonen.
Fast det finns ju en del fördelar med tjejer oxå, men ibland saknar man att bara behöva bry sig om sig själv.
March 21, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Dehman] Sen att killar stöter på mig, vet jag inte vad jag ska säga om. :bgrin:
Är medlem på porrigt.se.. Ja du hörde rätt.. iaf där är det likamånga killar som det är tjejer som stötit på mig,, :cy: Nu äre ju inga imponerande siffror 3/3 men är ändå skrämmande statestik..
Var en transvesti som sa att jag var söt som en marräng med grädde på.. :cy: :cy: :cy:
LOL...(inget mer)
4 Guest(s)