September 16, 2002
Bogus^ wrote: [quote=ZIre][quote=fastbullit]ser perfa, kan se den minsta texten på tavlan hos optikern det ni
då har ni inte sett det jag såg... var ju typ 0.5cm stora bokstäver ca 20m bort...
Jag brukar kolla på tavlan och memorera större delarna av den innan jag måste sätta mig och läsa den. Dom nedersta raderna, allltså.
😀
January 19, 2003
Kizo wrote: [quote=Bogus^][quote=ZIre][quote=fastbullit]ser perfa, kan se den minsta texten på tavlan hos optikern det ni
då har ni inte sett det jag såg... var ju typ 0.5cm stora bokstäver ca 20m bort...
Jag brukar kolla på tavlan och memorera större delarna av den innan jag måste sätta mig och läsa den. Dom nedersta raderna, allltså.
😀
Ett bra sätt att lura sig själv :cy:
September 16, 2002
em wrote: [quote=Kizo][quote=Bogus^][quote=ZIre][quote=fastbullit]ser perfa, kan se den minsta texten på tavlan hos optikern det ni
😀
Ett bra sätt att lura sig själv :cy:
Nej då.
Det betyder bara att mit minne kompenserar min syn. Plus minus noll. 8-[
February 11, 2004
TERdON wrote: Astigmati = brytningsfel. När man exempelvis kan se dåligt på halvlångt hål, men bra på kort eller riktigt långt.
är det brytningsfel som är astigmati ?
jag trodde att de va typ nån kombination av flera synfel.
jag har ialla fall brytningsfel, lite skelögd osså äre säkert nått mer.
tror ja hade 0,1 och 0,3 sist ja va hoss optikern
jag har både linser och glasögon, men jag ser inte riktigt lika bra med linser som jag gör med glasögon
September 16, 2002
Spyder wrote: Ja och självklart har jag linser! Blääää för glasögon 🙂
Allvarligt så har jag aldrig tänt på en tjej med glasögon
nu när jag tänker efter.. Men alla är vi olika..
Jag har inga som helst problem med tjejer som har glasögon. Ofta kan det vara riktigt snyggt t.o.m. Det stör mig i alla fall inte. 🙂
November 22, 2001
Kizo wrote: [quote=Spyder]Ja och självklart har jag linser! Blääää för glasögon 🙂
Jag har inga som helst problem med tjejer som har glasögon. Ofta kan det vara riktigt snyggt t.o.m. Det stör mig i alla fall inte. 🙂
Heta lärarinnor kanske?
:bgrin:
September 16, 2002
Json_81 wrote: [quote=Kizo][quote=Spyder]Ja och självklart har jag linser! Blääää för glasögon 🙂
Heta lärarinnor kanske?
:bgrin:
HENTAI! :D/
1 Guest(s)