March 11, 2003
CoLiC wrote: Jag har en helvetes massa ärr om det gills... Annars vill jag ha nått icke politiskt korrekt skrivet/symbol över ryggen, så det sticker upp ovanför ryggstödet på rullstolen.
Instämmer med CoLiC. En gång i tiden när tatueringar var något som skrämde livet ur flickvänners föräldrar, då var det kanske coolt.
Nu står ju börsfjantarna och it-konsulterna och jämför tribal-tattoos med varandra på folkpartimötena. Hur rebelliskt är det då?
February 22, 2003
denstore wrote: [quote=CoLiC]Jag har en helvetes massa ärr om det gills... Annars vill jag ha nått icke politiskt korrekt skrivet/symbol över ryggen, så det sticker upp ovanför ryggstödet på rullstolen.
Instämmer med CoLiC. En gång i tiden när tatueringar var något som skrämde livet ur flickvänners föräldrar, då var det kanske coolt.
Nu står ju börsfjantarna och it-konsulterna och jämför tribal-tattoos med varandra på folkpartimötena. Hur rebelliskt är det då?
De är därför man skaffar "scarification" eller "branding"
De är riktiga grejor 😀
January 17, 2002
BelGarath wrote: [quote=denstore][quote=CoLiC]Jag har en helvetes massa ärr om det gills... Annars vill jag ha nått icke politiskt korrekt skrivet/symbol över ryggen, så det sticker upp ovanför ryggstödet på rullstolen.
De är därför man skaffar "scarification" eller "branding"
De är riktiga grejor 😀
*host* skära sig i armarna *host* :)R
2 Guest(s)