June 3, 2001
Coore wrote: [quote=Beex]Lunar suger!!!! Lunar är för fjortisar och bögar.
hmmm... det dära var väldigt omoget...
Jag själv har lunar och tycker inte att det är något fel med det... är jag allstå fjortis eller homosexuell?
Kan bara hålla med..
Tycker man inte om en sida behöver man inte besöka den heller.. 😡
Tycker jag inte om att besöka exemelvis altavista så söker jag inte där utan går till google istället..
December 22, 2000
Smirnoff wrote:
jag fattar inte hur folk kan betala för lite virtuell färg.. det ska ju fan vara gratis.. och desutom är lunarstorm assegt. never!!
Kanske därför dom tar betalt för saker och ting? För att dom ska ha råd och bygga ut sina servrar.. de är ju därför de är nere så ofta nu. 😀
May 26, 2002
Arny wrote: ICQ?
jag har upplevt att inte lika manga reggar lunarstorm bland flickorna som förr. innan hade alla icq, idag har alla lunarstorm.
alla, nästan alla. alla är relativt
vill man halla kontakt eller skapa kontakt med folk som inte brinner för datorer i allmänhet tror jag att det enklaste sättet för svenskar är lunarstorm..
February 26, 2003
OK OK visst e lunar fjortis stämplat men va fan varför störs sig alla så jävla mycket på det? nått i mott lunar elleR?????
men det är en grej som jag stör mig på, dom flesta här skriver skit om lunar men ändå som har dom ett konto där???.....öööööö 😕 varför?
tror ni att man e väldigt häftiga om man skriver skit om lunar.....????
HEHE....smyg lunare allihoppa 😀
June 28, 2001
smyg-luder huhuh
eh jag bryr mig inte sålänge jag själv inte drabbas av det. :cy:
dvs om klasskompisen ska okupera Praktikdatorn med luna och läsa igenom inläggen minst 3ggr och sen för att svara men noll gramatiskt sammanhang, och aldrig använda , & .
och någon tom rad.
*pekar på en nyvervad medlem*
June 3, 2001
Smirnoff wrote: Alla vi har ett konto där, men vi vågar inte erkänna det, eftersom då förlorar vi manliga styrka och förblir fjortis :bgrin:
Eftersom ingen annan vågar så...
Jag har konto på Lunarstorm!!
Skäms jag.. nä.. 😀
February 26, 2003
Mind wrote: smyg-*prostituerad* huhuh
eh jag bryr mig inte sålänge jag själv inte drabbas av det. :cy:
dvs om klasskompisen ska okupera Praktikdatorn med luna och läsa igenom inläggen minst 3ggr och sen för att svara men noll gramatiskt sammanhang, och aldrig använda , & .
och någon tom rad.
*pekar på en nyvervad medlem*
känn dig blåst MIND, Vågar du inte säga här fram för alla att du har lunar konto....... :cy: oops
July 11, 2002
Gueno wrote: [quote=Smirnoff]Alla vi har ett konto där, men vi vågar inte erkänna det, eftersom då förlorar vi manliga styrka och förblir fjortis :bgrin:
Eftersom ingen annan vågar så...
Jag har konto på Lunarstorm!!
Skäms jag.. nä.. 😀
Gueno:
vad heter du där?
edit: påtal om om sign, har jag länge undrat varför du har den där tjejen från tv4?
-----------------------
Och till er alla från mig:
På lunarstorm är det lätt att fixa ett pööök, inte lika lätt här på nh 😛
3 Guest(s)